Iranian Agriculture News Agency

۱۹۸ هزار هکتار اراضی غیر ملی در استان بوشهر تثبیت شد

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تاکنون در استان بوشهر بیش از ۱۹۸ هزار هکتار اراضی غیر ملی تثبیت شده است.

۱۹۸ هزار هکتار اراضی غیر ملی در استان بوشهر تثبیت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، احمد مشایخی در روز پایانی دوره آموزشی ساماندهی، GIS، تفسیر عکس‌های هوایی و رفع تداخلات اراضی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه امور اراضی یکی از ابزارهای لازم و مهم برای ارتقای سطح دانش همکاران به ویژه در زمینه قوانین و مقررات و شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با حوزه امور اراضی است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: در این دوره آموزشی به قوانین مرتبط با تهیه نقشه اجرای مقررات امور اراضی شامل مقررات اصلاحات ارضی، خالصه و اراضی بایر، مبانی اصولی و کاربردی GIS در اجرای رفع تداخلات و جایگاه تفسیر عکس‌های هوایی در رفع تداخلات اشاره شد.

وی افزود: تاکنون در استان بوشهر بیش از ۱۹۸ هزار هکتار اراضی غیر ملی تثبیت و به‌منظور اصلاح سوابق و نقشه‌ها و اقدام در جهت تشکیل پرونده برای مالکین اراضی کشاورزی برای صدور اسناد تک برگ ابلاغ شده است.

مشایخی ضمن اشاره به مسئولیت مهم رؤسای امور اراضی در دبیرخانه و کارگروه رفع تداخلات شهرستان و تسریع در اجرای رفع تداخلات پلاک‌های مشمول باقی‌مانده، خاطرنشان کرد: به پاس قدردانی از زحمات همکاران شهرستان‌های تابعه استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد لوح تقدیری از طرف مدیرکل اداره مهندسی و حدنگاری سازمان امور اراضی کشور تقدیم شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید