Iranian Agriculture News Agency

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی طرح مرغ مادر در اراضی واگذاری در شهرستان گناوه

مدیر امور اراضی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی طرح مرغ مادر در شهرستان گناوه خبر داد.

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی طرح مرغ مادر در اراضی واگذاری در شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، احمد مشایخی گفت: طرح مرغ مادر در اراضی واگذاری در شهرستان گناوه که در سال ۱۴۰۱ براساس موافقت کمیسیون طرح‌های کشاورزی واگذار شده است به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسیده است.

مشایخی با اشاره به مهم بودن این طرح براساس نیاز استان ادامه داد: این طرح که به مساحت ۴۰ هزار مترمربع برای اجرای ۵۰ هزار قطعه‌ای مرغ مادر است که تاکنون برای این طرح 122 میلیارد تومان هزینه شده که ۵۵ میلیارد تومان آن از تسهیلات بانکی بوده و برای ۳۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

مشایخی خاطرنشان کرد: این طرح از نوع طرح‌های اولویت دار با این ظرفیت تولید ۵۰ هزار قطعه‌ای مرغ مادر است. با توجه به اینکه سرمایه‌گذار دارای واحد جوجه کشی است با بهره‌برداری این واحد مرغ مادر چرخه تولید مرغ در استان تکمیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به تلاش و همت مجری طرح و میزان پیشرفت فیزیکی و براساس برنامه زمان‌بندی امید است که تا ۱۳ بهمن سال جاری این طرح به پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و بهره‌برداری برسد.

مشایخی توضیح داد: با توجه به حضور فعال زنان در حوزه اقتصاد، اراضی واگذاری به خانمی در این شهرستان واگذار شده است که خوشبختانه با همکاری و همیاری و تلاش خانوادگی در این خصوص موجبات شکوفایی اقتصاد استان مهیا شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید