Iranian Agriculture News Agency

9 هزار و 300 تن کود شیمیایی به کشاورزان دشتستانی تحویل شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۹ هزار و ۳۷۸ تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان دشتستان توزیع شده است.

9 هزار و 300 تن کود شیمیایی به کشاورزان دشتستانی تحویل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، خسرو عمرانی بیان کرد: از این مقدار کود توزیع شده، ۶ هزار و ۷۸۷ تن کود اوره، هزار و ۵۷۵ تن کود فسفاته و هزار و ۱۳ تن کود پتاسه بوده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر یادآور شد: پایش و نظارت بر ۴۰ کارگزار فعال طرف قرارداد بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه و نظارت مستمر به‌منظور ارائه خدمات بهتر به کشاورزان از جمله اقدامات انجام شده در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر است.

خسرو عمرانی توضیح داد: از سال گذشته برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای تأمین و توزیع مناسب کودهای یارانه‌ای (الگوی کشت) به عمل آمده تا کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی هیچ نگرانی برای تأمین کود مورد نیاز خود نداشته باشند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بوشهر خاطرنشان کرد: کشاورزان می‌توانند با تماس یا مراجعه به مرکز خدمات کشاورزی مربوطه از مقدار سهمیه کود بر اساس سطح کشت و نوع محصول خود مطلع شوند و با درخواست صدور حواله الکترونیک از مرکز خدمات به نزدیک ترین کارگزار جهت دریافت کود مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید