Iranian Agriculture News Agency

توزیع سم تقلبی پرایم پلاس EC125

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از توزیع آفت کش پرایم پلاس EC125 منتسب به شرکت سینجنتا از کشور سوییس در بطری یک لیتری با برچسب به زبان انگلیسی در سطح کشور خبر داد.

توزیع سم تقلبی پرایم پلاس EC125

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، احمد سبحانی بیان کرد: سم اصلی وارداتی از مجاری قانونی و تولید شرکت سینجنتا سوییس دارای برچسب فارسی است و بر اساس بررسی‌های انجام شده در مورد سوابق صدور مجوزهای تدارک آفت کش‌ها توسط دفتر آفت کش‌های سازمان حفظ نباتات کشور، عوامل دخیل در امر تدارک و توزیع ترکیب ذکر شده ( آفت کش پرایم پلاس EC125 با برچسب به زبان انگلیسی)، فارغ از ضوابط فنی و قانونی حاکم و بدون اخذ مجوز از سازمان حفظ نباتات کشور مبادرت به تامین، تولید و توزیع کرده‌اند.

وی افزود: جهت خودداری از تهیه، توزیع و مصرف ترکیب فوق، مراتب توسط اکیپ‌های فنی و نظارتی در شهرستان‌ها مورد پیگیری قرار گرفته و با خاطیان برابر مقررات و موازین قانونی برخورد لازم انجام می‌شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی بوشهر یادآور شد: هرگونه خسارت ناشی از کاربرد ترکیب مذکور متوجه تولیدکنندگان، فروشندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان آن خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید