Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح‌های آبخیزداری با اعتبار ۲۳۰۵ میلیارد تومان در مدت سه سال اجرا می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار دو هزار و ۳۰۵ میلیارد تومان در مدت سه سال اجرا می‌شود.

اجرای طرح‌های آبخیزداری با اعتبار ۲۳۰۵ میلیارد تومان در مدت سه سال اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، عبدالحسین گرشاسبی با اشاره به اجرایی شدن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، بیان کرد: در طرح کشت یک میلیارد نهال در کشور سهم استان بوشهر تولید و کشت سه میلیون اصله نهال در سال است.

وی با بیان اینکه تولید و کشت سه میلیون و 750 هزار اصله نهال در استان بوشهر آغاز شده است، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی کشت این نهال‌ها در اراضی مختلف با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر تولید و کشت 750 هزار اصله نهال حرا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: نهال حرا در اراضی ساحلی استان بوشهر کشت می‌شود و اکنون عملیات تولید 750 هزار اصله نهال مانگرو آغاز شده است.

گرشاسبی، تولید و کشت 12 میلیون اصله نهال در استان بوشهر را یادآور شد و افزود: از این میزان نهال تاکنون عملیات تولید بیش از 35 درصد آن در نهالستان‌های استان بوشهر آغاز شده است.

وی طرح‌های آبخیزداری را مورد اشاره قرار داد و از انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای اجرا طرح‌های آبخیزداری در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با دو هزار و 305 میلیارد تومان در مدت سه سال اجرا می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های یاد شده در سطح 630 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان اجرا می‌شود، گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مکانیک، بیومکانیک، بیولوژی اجرایی می‌شود که قرارداد این طرح‌ها در حال نهایی شدن است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید