Iranian Agriculture News Agency

کسب تندیس، دیپلم افتخار وجایزه برتر تولید موشن‌گرافی کشور

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر موفق به کسب تندیس، دیپلم افتخار وجایزه برتر تولید موشن‌گرافی کشور دریازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های کشاورزی یادواره جهادگر شهید سید مرتضی آوینی شد.

کسب تندیس، دیپلم افتخار وجایزه برتر تولید موشن‌گرافی کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، شهریار مرشدی بیان کرد: دریازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های کشاورزی یادواره جهادگر شهید سید مرتضی آوینی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر موفق به کسب دیپلم افتخار و جایزه برتر موشن‌گرافی کشور باعنوان اصلاح شیوه آبیاری نخیلات شد.

وی افزود: این افتخار در دو جشنواره متوالی توسط مدیریت هماهنگی ترویج کسب شده که در دهمین جشنواره نیز مدیریت ترویج در تولید موشن‌گرافی با موضوع الگوی کشت در کشور مقام برتر را کسب کرده است.

وی ادامه داد: باتوجه به ضرورت مدیریت منابع آب جهت کاهش تبعات خشکسالی، مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی با هدف ترویج و آموزش صحیح و اصولی آبیاری نخیلات و اصلاح شیوه سنتی به آبیاری تحت فشار اقدام به تولید موشن‌گرافی با درک سه بعدی کرد.

مرشدی توضیح داد: این موشن‌گرافی با عنوان «اصلاح شیوه آبیاری نخیلات» به یکی از دغدغه‌ها و معضلات اصلی استان در مصرف بی رویه آب پرداخته و سه بار در شبکه استانی مرکز بوشهر پخش شده و در شبکه‌های مجازی نیز در اختیار کشاورزان قرار داده شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید