Iranian Agriculture News Agency

ارائه خدمات مطلوب به جامعه صیادی و لنج داران بوشهر دنبال می‌شود

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: ارائه خدمات مطلوب به جامعه صیادی و لنج داران استان بوشهر دنبال می‌شود.

ارائه خدمات مطلوب به جامعه صیادی و لنج داران بوشهر دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، عقیل امینی در نشست با تعاونی‌های صیادی، بهره‌بردار اسکله عامری و تعاونی‌های لنج داران باری عامری و بوالخیر بیان کرد: رفع مسائل و مشکلات مربوط به شناورهای باری مستقر در اسکله‌های صیادی با جدیت دنبال می‌شود.

وی به سیاست‌های حمایتی دولت و سازمان شیلات ایران از بخش خصوصی و اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص واگذاری اسکله‌های شیلاتی به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: نقش تعاونی‌ها و تعامل آن‌ها با اداره شیلات در نگهداری و حفاظت از اسکله‌ها مهم و ارزشمند است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: تمام تلاش شیلات و بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه صیادی و لنج داران باری است.

وی همچنین بندر صیادی عامری را یکی از مهم‌ترین بنادر صیادی استان دانست و گفت: به‌منظور حفاظت و صیانت از اموال مردم پروژه‌های مهمی مانند بهسازی و تجهیز بندر عامری به سیستم اطفای حریق ثابت و سیار در دست اقدام و پیگیری است.

امینی ادامه داد: پرداخت عوارض بندری از سوی مالکین شناورها به‌منظور انجام خدمت رسانی بهتر به مالکین شناورها و جامعه صیادی در همان اسکله است و با توجه به میزان عوارض پرداختی می‌توان پروژه‌های مختلفی در همین جهت معرفی و در آن اسکله اجرایی کرد.

وی در رابطه با عوارض پرداختی شناورها، خطاب به مدیر شیلات تنگستان و بهره‌بردار مربوطه دستور داد: به‌منظور تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و تنویر افکار عمومی نیاز است برای مالکین شناورها توضیحات و شفاف‌سازی لازم و درست در رابطه با چگونگی محاسبه عوارض این شناورها ارائه شود و همچنین تأکید کرد که تمام تلاش خود را درجهت جلب رضایت ارباب رجوع به کار بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید