Iranian Agriculture News Agency

کارگروه رفع تداخلات شهرستان دیر تشکیل شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر از برگزاری کارگروه رفع تداخلات شهرستان دیر خبر داد.

کارگروه رفع تداخلات شهرستان دیر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، مهدی امینی اظهار داشت: در نشست کارگروه رفع تداخلات شهرستان دیر، پنج پلاک گنوی، شیبرم، کالو، گزخون و درود احمد با توجه به عکس‌های دهه ۴۰ مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس عکس‌های دهه ۴۰ و با اتفاق نظر همه اعضا، لایه‌های تداخلی حاصل از اجرای مقررات موازی منابع طبیعی و امور اراضی آثار کشتی مشاهده نشد و نقشه تجمیعی تهیه شده توسط اعضا کارگروه امضا و جهت تصمیم نهایی به دبیرخانه خانه کمیسیون رفع تداخلات استان برای طرح در کمیسیون ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر ضمن اشاره به بررسی مشکلات در راستای تعیین تکلیف پلاک‌های باقیمانده گفت: در این نشست نماینده شرکت پیشران برای تقویت دبیرخانه کارگروه و بررسی و پیگیری مشکلات موجود نیز حضور داشت.

وی ادامه داد: مقرر شد منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هفته‌ای دو پلاک از نقشه منابع طبیعی پلاک‌های باقیمانده را در اختیار نماینده شرکت مشاور برای تهیه نقشه تجمیعی قرار دهد تا هر چه زودتر همه پلاک‌های شهرستان در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و رقابت پذیر رفع تداخل و نسبت به ابلاغ جهت صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی اقدام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید