Iranian Agriculture News Agency

توزیع بذر گندم اصلاح شده در گناوه آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه از آغاز توزیع بذرهای اصلاح شده گندم و سایر نهاده‌های کشاورزی برای سال زارعی ١۴۰٣_١۴۰٢ خبر داد.

توزیع بذر گندم اصلاح شده در گناوه آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، عباس تخم افشان با اشاره به اینکه در شهرستان گناوه، اکثر اراضی کشاورزی در فصل پاییز توسط کشاورزان به کشت گندم اختصاص می‌یابد، توضیح داد: در راستای تأمین بذر گندم و سایر نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان، اولین محموله بذرهای اصلاح شده گندم شامل ارقام آبی و دیم توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه به این شهرستان وارد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: توزیع بذرهای اصلاح شده گندم بین متقاضیان از روز یکشنبه، ۹ مهرماه سال جاری، در بخش مرکزی و ریگ شهرستان گناوه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آتی و پس از تعیین میزان و سهمیه شهرستان، توزیع کودهای شیمیایی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کشاورزان خرید بذر را به روزهای پایانی فصل کشت موکول نکنند

تخم افشان با اشاره به اینکه اولویت تأمین نهاده‌های کشاورزی برای متقاضیانی است که در سال گذشته محصول گندم خود را به سیلو تحویل داده‌اند، گفت: با توجه به تجربیات سال گذشته و به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام و با هدف ارائه خدمات شایسته به همه متقاضیان، کشاورزان در بخش مرکزی شهرستان گناوه جهت خرید بذر به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و در بخش ریگ به مرکز جهاد کشاورزی بندر ریگ مراجعه کرده و خرید خود را به روزهای پایانی فصل کشت موکول نکنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید