Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه ستاد اربعین جهاد کشاورزی بوشهر

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ستاد هماهنگی اربعین جهاد کشاورزی استان بوشهر با حضور معاونین و مدیران کل ادارات تابعه در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد اربعین جهاد کشاورزی بوشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی مسئول ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در این جلسه با اشاره به اینکه همه ما باید خدمات‌رسانی مخلصانه داشته باشیم برای کسانی که در اجتماع و اتحاد بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند؛ بیان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی یک اتفاق بی‌نظیر در دنیا است و نشانه عزت و افتخار و قدرت بی‌بدیل شیعه است.

هاشمی گفت: ایام محرم و صفر به‌ویژه راهپیمایی پرشکوه اربعین فرصتی مغتنم و ارزشمندی برای تمدن سازی اسلامی است.

وی افزود: باید از این فرصت بی‌نظیر حداکثر بهره‌برداری را در خدمت به زائرین حسینی به عمل‌آوریم و از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به این عزیزان استفاده کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی به همراه ادارات تابعه و بخش خصوصی کشاورزی تمام برنامه‌ریزی‌های خود را جهت تسهیل سفر اربعین، تأمین اقلام و خدمات موردنیاز موکب‌های مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، تأمین و تمهیدات لازم برای عزیمت زائران مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه استان به مرز را پیگیر و در حال انجام است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید