Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست تعلیم و تربیت میز هیات اندیشه ورز بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان دشتی

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اعلام کرد: نشست تخصصی تعلیم وتربیت میز هیات اندیشه ورز بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان دشتی با حضور کشاورزان عضو خانه کشاورز شهرستان، کارشناسان حوزه جهش تولید کشاورزی و مسئولان بسیج جامعه کشاورزی استان، نظام مهندسی کشاورزی شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز و بخشدار بخش در محل قرارگاه فرهنگی و به‌عنوان قرارگاه امیدآفرینی بخش کاکی تشکیل شد.

برگزاری نشست تعلیم و تربیت میز هیات اندیشه ورز بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان دشتی

به گزارش خبرنگار ایانا از بوشهر، خسرو دسترس به اهمیت مقوله‌های تولید وامنیت غذایی در زندگی کشاورزان اشاره کرد و خواستار توجه مسئولان به حمایت از جامعه روستایی و اقتصاد روستامحور شد.

وی افزود: بسیج جامعه کشاورزی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای بهره‌وری کشاورزی و دامپروری وارد عمل شده و در همین راستا آموزش و ترویج شیوه‌های نوین، تقویت تولید را با همت مربیان بسیجی نهضت جهش تولید در تمام کشور در دستور کار خود قرار داده است.

دسترس بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای بهره‌مندی از ظرفیت هوش مصنوعی در بخش کشاورزی و پرورش دام وطیور انجام شده است و حمایت از فناوری‌های علمی نوین در اولویت برنامه‌های بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر قرار دارد.

در نشست تخصصی میز هیات اندیشه‌ورز حجت الاسلام والمسلمین حسین پور امام جمعه کاکی به‌عنوان سرمربی تعلیم وتربیت بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ، سیاست‌های کلی نظام در حوزه کشاورزی را شرح داد و موارد را به‌صورت کاربردی و بومی در حوزه کشاورزی شهرستان دشتی تبین کرد.

وی خواستار اجرایی شدن این سیاست‌ها درحوزه کشاورزی شهرستان دشتی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید