Iranian Agriculture News Agency

توزیع بیش از پنج میلیون لیتر مواد سوختی در بوشهر

مدیر تعـاون روستایی از توزیع پنج هزار و 158 هزار لیتر مواد سوختی شامل گازوئیل (نفت‌گاز)، بنزین و نفت سفید تا پایان اردیبهشت ماه سال 1402 توسط شبکـه تعـاونی‌های روستایی استان خبر داد.

توزیع بیش از پنج میلیون لیتر مواد سوختی در بوشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، عبدالحسین خلعتی بیان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان استان، در دو2 ماه گذشته حدود پنج هزار و 158 هـزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی بین بهره بردان و تولیدکنندگان استان توزیع‌شده است.

خلعتی بیان کرد: توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان یکی از مهم‌ترین وظائف و رسالت‌های شبکه تعاون روستایی بوده که باهدف حمایت از تولیدکننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و گسترش خدمات‌رسانی به روستاییان انجام می‌شود و با تلاش و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان به‌طور مستمر در حال انجام است.

وی ارزش مواد سوختی توزیع‌شده را بیش از 62 هزار و 485 میلیون ریال ذکر و بیان کرد: از این میزان مواد سوختی، بنزین به مقدار 2446 هزار لیتر، نفت گاز (گازوئیل) 2698 هزار لیتر و نفت سفید 14 هزار لیتر توزیع‌شده است.

خلعتی یادآور شد: شبکه تعاون روستایی استان بوشهر دارای 12 عاملیت و فروشندگی‌های فعال مواد نفتی و 6 جایگاه پمپ‌بنزین که سوخت موردنیاز روستائیان و کشاورزان شامل نفت گاز، بنزین و نفت سفید را طی سال در سطح شهرستان‌های استان تأمین و توزیع می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید