Iranian Agriculture News Agency

پرداخت تسهیلات به ۸۰۴ دامدار بوشهری در قالب دامدار کارت

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۸۰۴ نفر از بهره برداران زیربخش دام روستایی و عشایری در سطح استان موفق به اخذ و جذب تسهیلات دامدارکارت شدند.

پرداخت تسهیلات به ۸۰۴ دامدار بوشهری در قالب دامدار کارت

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، افشین قطبی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار کرد: پارسال در راستای تامین نقدینگی و تسهیلات سرمایه در گردش (تامین نهاده‌های دامی) مورد نیاز بهره برداران زیربخش دام استان و با توجه به تاکیدات معاونت امور تولیدات دامی وزارت در راستای ضرورت حفظ و تداوم روند تولیدات دامی از محل اعتبارات تخصیص یافته به دامدار کارت در مرحله نخست ۸۰۴ نفر از بهره برداران زیربخش دام روستایی و عشایری در سطح استان بوشهر موفق به اخذ و جذب تسهیلات مذکور با رقمی معادل ۳۳۳ میلیارد ریال، (بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به استان) شدند.

وی یادآور شد: دامدارانی که پارسال و امسال از تسهیلات دامدار کارت استفاده کرده‌اند نیز می توانند بر اساس تعداد دام موجود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: امسال نیز تاکنون ۵۱۶ نفر در استان بوشهر برای دریافت دامدار کارت و تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای آبزی پروری و مرغداری و دامداری درخواست خود را در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی (سیتا) ثبت کرده‌اند که از این شمار ۳۲۴ نفر با گرفتن معرفی‌نامه و به شعب بانک کشاورزی هدایت شدند.

قطبی عنوان کرد: حدود ۱۰هزار دامدار با بیش از یک میلیون راس دام سنگین و سبک در استان بوشهر فعالیت دارند که بیشتر آنها در شهرستان دشتستان هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید