Iranian Agriculture News Agency

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بهمراه دیگر مسئولین از سد روستای سنا و سایت گلخانه روستای چاهگاه

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بهمراه دیگر مسئولین از سد روستای سنا و سایت گلخانه روستای چاهگاه بازدید بعمل آورد.

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بهمراه دیگر مسئولین از سد روستای سنا و سایت گلخانه روستای چاهگاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: بر اساس دعوت شورای اسلامی روستای سنا از توابع بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی، دکتر کرمی نماینده دشتی و تنگستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستای مذکور، به همراه فرماندار شهرستان دشتی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مسولان استانی از سد روستای سنا و سایت گلخانه روستای چاهگاه بازدید میدانی به عمل آوردند.

شیرعلی بهادری افزود: ابتدا از سد روستای سنا بازدید به عمل آمد و مقرر شد در خصوص لایروبی رسوبات دپو شده پشت این سد توسط شرکت آب منطقه ای بررسی لازم صورت گیرد.

بهادری اظهار داشت: در ادامه از سایت گلخانه روستای چاهگاه بازدید شد و مشکلات مربوط به تکمیل این گلخانه مورد بررسی قرار گرفت.

بهادری گفت: در این بازدید دکتر منفرد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان توضیحات لازم را ارائه کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی افزود: پس از بازدید میدانی، مسولین در مسجد روستای سنا حضور یافتند و در یک دیدار چهره به چهره با اهالی روستا و کشاورزان مشکلات توسط رییس شورا و کشاورزان مطرح شد.

بهادری گفت: در این نشست صمیمی و موثر، دکتر منفرد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسائل و مشکلات کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی را دلسوزانه مورد بررسی قرار دادند و تاکید نمودند که مسائل آنها پیگیری و رفع شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید