Iranian Agriculture News Agency

آغاز فعالیت کمیته اجرایی ستاد دهه فجر در وزارت جهادکشاورزی

رییس ستاد دهه فجر در وزارت جهادکشاورزی از آغاز فعالیت کمیته اجرایی طبق دستورالعمل رسانه‌ای و تبلیغی دولت به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف امید‌آفرینی، ایجاد فضای با‌نشاط و رفع گره‌های مبهم بین مردم و جامعه نخبگانی خبر داد.

آغاز فعالیت کمیته اجرایی ستاد دهه فجر در وزارت جهادکشاورزی

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، فاطمه زارعان در سلسله نشست‌های هماهنگی ستاد دهه فجر وزارت جهادکشاورزی به خبرنگار ما گفت: ستاد و کمیته اجرایی، سیاست‌های سلبی و ایجابی مندرج در دستورالعمل رسانه‌ای و تبلیغی دولت را در اجرای برنامه‌ها به کار خواهند بست.

وی با یادآوری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ماه مبارک رجب افزود: شعار دولت در دهه فجر امسال، «دولت کار و فعالیت» تعیین شده است و لازم است؛ دستاوردهای نظام و خدمات دولت در حوزه کشاورزی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

مشاور وزیر در ادامه گفت: وزارت جهادکشاورزی به دلیل حوزه فعالیت میدانی و عملیاتی، طرح‌های کشاورزی ویژه ایام‌الله دهه فجر را در سراسر کشور اجرا می‌کند و به میمنت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گام بزرگی در جهت پیشرفت کشاورزی کشور برداشته می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید