Iranian Agriculture News Agency

نشست ستاد مرکزی دهه فجر در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد

هم‌زمان با فرا رسیدن بهمن‌ماه و در آستانه آغاز ایام الله دهه فجر، نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد.

نشست ستاد مرکزی دهه فجر در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد
به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، رییس ستاد دهه فجر این وزارتخانه ضمن اشاره به نشست هماهنگی این ستاد در روز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ که با حضور همه اعضا در مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی برگزار شد، گفت: هر ساله با فرا رسیدن ماه بهمن، شمیم خوش پیروزی انقلاب اسلامی بهمن ماه پنجاه و هفت، در جای جای وطن، مشام ما را عطر آگین می‌سازد.

فاطمه زارعان درک شرایط روز، تبیین اهداف عالی انقلاب اسلامی و مروری بر تحولات آن دوره را ضروری دانست و افزود: نهال نوپای انقلاب خمینی کبیر، اکنون در نیمه چهارمین دهه از عمر پربرکت خود قرار دارد، از این رو اقتضای زمان بر نحوه عرضه آرمان‌ها و ارزش‌های آن، شرایطی دیگرگون را حاکم کرده است.

مشاور وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر استفاده از فنون نوین ارتباطی برای انتقال مفاهیم عالی مکتب امام خمینی (ره)، تصریح کرد: ایجاد وجه تمایز، معرفی ارزش‌های والای انسانی و الهی، نشان دادن توان انقلاب اسلامیِ منبعث از مکتب انسان‌ساز اسلام ناب محمدی (ص) در اداره همه شئونات مادی و معنوی در مقایسه با سایر انقلاب‌ها و مکاتب از ضروریات آن است.

فاطمه زارعان با نگاه به دستاوردهای انقلاب اسلامی و رویش‌های مبارک آن در سال‌های اخیر گفت: دستیابی به علوم پیشرفته، توسعه و پیشرفت در مولفه‌های حکمرانی، استقلال حاکمیتی، امنیت پایدار، بازسازی نظام اجتماعی و استقرار نهادهای مدنی و ارائه الگوی حاکمیتی بر خاسته از انقلاب اسلامی؛ جمهوری اسلامی ایران را در سکوی پرش به سوی افق‌های پیشرفت همه جانبه قرار داده است.

زارعان تقارن ایام ماه مبارک رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: مصادف شدن این اعیاد فرصتی با نشاط و مفرح برای برگزاری ویژه جشن پیروزی انقلاب اسلامی، پیش روی ما قرار می‌دهد تا ضمن تبیین هنرمندانه مصادیق پیشرفت، اقدامات و دستاوردها؛ جا‌معه را بر ادامه راه انقلاب امیدوار سازیم که در این میان نقش نخبگان، اساتید دانشگاه، فرهیختگان، فعالان اجتماعی و زنان روستایی و عشایری اثرگذار و تعیین‌کننده است.

مشاور وزیر و رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت جهادکشاورزی شعار «دولت کار و فعالیت» را نصب‌العین دستگاه‌های اجرایی دانست و رسیدن به امنیت غذایی پایدار را در سایه عمل به این شعار دست‌یافتنی ارزیابی کرد.

گفتنی است که در نشست ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت جهادکشاورزی هم، اعضای ستاد نظرات و دیدگاه‌های خود را در ارایه برنامه‌های این دهه مطرح کردند و بخشی از برنامه‌ها برای اجرا مورد بحث و تبادل نظر اعضای ستاد قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید