Iranian Agriculture News Agency

پایبندی به قانون اساسی و صلاحیت علمی _ مهارتی اساس گزینش افراد است

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت جهادکشاورزی در آیین افتتاح دوره‌های تخصصی گزینش، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و احراز صلاحیت علمی و فنی را پیش‌نیاز گزینش منابع انسانی اعلام کرد.

پایبندی به قانون اساسی و صلاحیت علمی _ مهارتی اساس گزینش افراد است
به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، هوشنگ محمدی در حضور فراگیران دوره‌های آموزش تخصصی گزینش گفت: تلاش برای رسیدن به امنیت غذایی پایدار وظیفه اصلی آحاد سرمایه انسانی در ستاد و صف وزارت جهادکشاورزی است و دست یابی به این هدف جز در سایه تلاش علمی با بهره‌گیری از توان فنی میسر نیست.
 
محمدی با تاکید بر توان مهارتی منابع انسانی افزود: ارتقا بهره‌وری در کشاورزی با توسعه دانش و افزایش ضریب علم در تولیدات کشاورزی وابسته به نیروی متخصص است و تلاش برای خودکفایی و استقلال کشور به عناصر متعهد نیازمند است از این رو در گزینش افراد، تخصص و تعهد از ارکان احراز صلاحیت محسوب می‌شود.
 
دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت جهادکشاورزی در ادامه گفت : اقتصاد مقاومتی، امنیت غذایی و خود اتکایی و تکیه بر توان داخلی سه مولفه اساسی جهش تولید در این وزارتخانه است و همین مولفه ها نگاه گزینش افراد در وزارت جهاد کشاورزی را شفاف می‌سازد.
 
گفتنی است در این جلسه، مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش، گزارشی از اقدامات و عملکردهای هیات مرکزی ارائه کرد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید