Iranian Agriculture News Agency

نشست عمومی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی برگزار شد

نشست عمومی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی و رییس مرکز، کارکنان معاونت‌ها و کارگروه‌ها برگزار شد.

نشست عمومی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی برگزار شد
به گزارش ایانا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی در این نشست، فاطمه زارعان پس از شنیدن گزارش جاری معاونت‌ها؛ پای صحبت کارکنان مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی نشست.
 
وی در پاسخ به مسایل مطرح شده گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته دولت مبنی بر تقویت آگاهی عمومی در معرفی دستاوردها با بهره‌گیری از پیوست تبلیغی برای کارهای انجام شده، با دستور وزیر جهادکشاورزی نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، احصا و تا این زمان بخشی از آن تامین شده است.
 
زارعان با تاکید بر اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اسناد بالادستی نظام، از ماموریت جدید روابط‌عمومی گفت و تصریح کرد: کارشناسان مرکز، ماموریت تعریف شده را با هدف تحقق اسناد بالادستی و تاکید وزیر جهادکشاورزی بر اجرای فرامین رهبری و خواست رییس دولت سیزدهم، اجرا کنند از این رو دیده شدن کارهای انجام شده، رسالت روابط‌عمومی است و در این راه به کار بستن روش‌های نو و انتقال هنرمندانه از سیاست‌های پیش روی کارگزاران روابط‌عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.
 
مشاور وزیر جهادکشاورزی با اذعان به این نکته که اطلاع‌رسانی موثر و دفاع از دستاوردهای کشور با بهره‌گیری از عناصر متعهد و متخصص و تجهیز امکانات روابط‌عمومی و رسانه مطابق با شرایط روز جامعه و جهان محقق می‌شود، تصریح کرد: دستور وزیر جهادکشاورزی، پشتوانه محکمی برای ترمیم کمبودها در مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت است.
 
رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی تحولات جاری در منطقه را نمونه بارز تغیرات در عرصه رسانه‌ای دنیا خواند و گفت: رژیمی سفاک دست به کشتار و قتل عام می‌زند و امپراتوری رسانه‌ای جهانی در حمایت از ظالم سعی دارد اذهان مردم را به سمت و سوی اهداف القایی سوق داده و از قاتل چهره مظلوم به نمایش گذارد. در این بین تلاش دستگاه رسانه‌ای چندین برابر قدرت نظامی، مانور تبلیغاتی و القایی با انواع روش های باورپذیری و اقناع افکار عمومی رابر عهده دارد.
 
فاطمه زارعان با ابراز امیدواری از رویکرد حمایتی مقام عالی وزارت نسبت به روابط‌عمومی و رسانه گفت: امیدوارم بتوانیم با نوسازی امکانات و ابزارهای اغلب فرسوده روابط‌عمومی، بهره‌وری منابع انسانی و تاثیر کارکرد آن در عرصه آگاهی بخشی و تسهیل مدیریت کلان کشاورزی را ارتقا دهیم.
 
وی در پایان با تاکید بر دشواری فعالیت روابط‌عمومی و عدم هم‌خوانی دستمزد کارکنان با کار شبانه‌روزی مرکز گفت: کارگزار روابط‌عمومی و رسانه تا حد ممکن باید فارغ از دغدغه معیشت باشد تا بتوان از حداکثر توان و استعداد منابع انسانی بهره برداری کرد، بنابراین تطبیق درآمد و کارِ روابط‌عمومی از خواسته‌های مرکز از مسئولان مربوطه است.
 
گفتنی است؛ در این نشست، لزوم بازبینی در ساختار منطبق با نیاز دستگاه و شرح وظایف بر اساس تغییرات پیش‌رو بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید