Iranian Agriculture News Agency

محبت و عنایت به امت؛ کرامت پیامبر رحمت

از بارزترین صفاتی که خداوند رحمان در وجود رسول عظیم‌الشأن اسلام به ودیعه نهاده و در خلق و خوی مبارک ایشان متبلور بود؛ مسئله محبت و عنایت حضرت نسبت به امت اسلام است.

محبت و عنایت به امت؛ کرامت پیامبر رحمت

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جشن بزرگ هفته وحدت به مناسبت میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) در ۱۰ مهرماه با حضور وزیر جهادکشاورزی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت را گرامی داشت و بیان کرد: هفته وحدت رمز قوت، اقتدار و پیروزی امت اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حضور در جلساتی که یاد و نام ائمه اطهار برده می‌شود را موجب افزایش معرفت دانست و خاطرنشان کرد: ما برای رشد و تعالی خود در این جلسات شرکت می‌کنیم تا بر شناخت ما از انسان کامل بیافزاید، این افزایش معرفت؛ عشق و محبت بیشتر را در پی دارد و نتیجه همه این‌ها، تبعیت و پیروی از خداوند، پیامبر و اهل بیت ایشان است.

وی با اشاره به صفات و کرامت رسول خدا (ص) یادآور شد: در همه بزرگی‌ها و کرامات رسول اکرم، بزرگترین صفت ایشان که خدا در نهاد حضرت قرار داده و در وجود مطهرشان متبلور شده، مسئله محبت و عنایت ایشان نسبت به امت اسلام است.

ربانی با اشاره به روایات و احادیث ائمه اطهار در حالات پیامبر اسلام، گفت: حضرت محمد(ص) خود را برای هدایت امت به رنج و تعب می‌افکند چون راهیابی بشر به حیات طیبه را رسیدن انسان به مقام خلیفة الله و غایت رسالت انبیا می‌دانست.

گفتنی است؛ در این مراسم با اجرای مسابقات فرهنگی به قید قرعه جوایز سفر به مشهد مقدس به برندگان اعطا شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید