Iranian Agriculture News Agency

ما به قله اقتدار غذایی نزدیکیم

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ما در راه رسیدن به قله اقتدار غذایی هستیم و رسیدن به این قله نیازمند همت، سیاست‌گذاری صحیح و نظارت دقیق از جانب مسئولین است.

ما به قله اقتدار غذایی نزدیکیم

به گزارش خبرنگار ایانا، امروز سه‌شنبه در مراسم آغاز سال زراعی جدید که با حضور و سخنرانی مسئولین عالی‌رتبه کشوری، وزیر و معاونین و مدیران وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی بیان کرد: ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس که نقطه درخشش ملت ایران است باید گفت که ما با تمام وجود قدر شناس رزمندگان دفاع مقدس هستیم که عزت ایران را با همه وجود حفظ کردند. ما نباید فراموش کنیم در چه شرایطی بودیم و به چه عزتی رسیدیم.

ربانی افزود: همچنین تقارن آغاز سال زراعی با اغاز امامت حضرت حجت را باید به فال نیک گرفت و سال زراعی پر برکتی خواهیم داشت.

وی گفت: این مراسم بهانه‌ای ست برای تدبیر امور کشاورزی که با همت وزیر جهاد کشاورزی انجام شده و باید قدردان تلاش‌های ایشان باشیم. 

ربانی خاطرنشان کرد: این جلسات که برای بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد سال گذشته و تدبیر سال آینده تشکیل می‌شود بسیار ارزشمند است اما باید کامل‌تر شود. 

وی ادامه داد: کشاورزان مناسب‌ترین افراد برای بیان نقاط ضعف و قوت عملکرد مسئولین جهاد کشاورزی هستند زیرا که آنان در خط مقدم امنیت غذایی حضور دارند.

ربانی گفت: ما در جنگ تحمیلی با دست خالی، یاری خداوند و سیاست‌های هوشمندانه امام راحل پیروز شدیم و الان در جنگ اقتصادی هستیم که در خط مقدم آن کشاورزان برای امنیت غذایی تلاش می‌کنند و ما در این جنگ اقتصادی هم با رسیدن به خود کفایی به لطف خدا پیروز خواهیم شد.

ربانی بیان کرد: با حسن تدبیر، از کمترین سرمایه می‌توان بالاترین بهره‌وری را داشت و با سوء تدبیر نیز می‌توان سرمایه های عظیم را نابود کرد.

وی یادآور شد: بزرگترین سرمایه وزارت جهاد کشاورزی؛ کشاورزان،  دامداران و باغداران کشور هستند و باید این نیروی انسانی مومن و بزرگ را حفظ کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید