Iranian Agriculture News Agency

امنیت غذایی پایدار خرمشهر پیش روی ما است

خرمشهر پیش روی ما تامین امنیت غذایی پایدار، استقلال و سربلندی ایران سرافراز است و به تبعیت از فاتحان خرمشهر و سنگرسازان بی‌سنگر، با روحیه بسیجی و جهادی برای رسیدن به آرمان بزرگ انقلاب اسلامی، پیش خواهیم رفت.

امنیت غذایی پایدار خرمشهر پیش روی ما است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی در پیامی، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ

سلام و درود خدا بر پیشگامان رهایی و پیش قراولان عرصه جهاد و شهادت، شهیدان شاهد، جانبازان صبور، رزمندگان مجاهد و سنگرسازان بی سنگر.

بی شک هشت سال دفاع مقدس صرفاً یک امتداد و برهه زمانی نیست، بلکه گنجینه عظیمی است که ما می توانیم تا ابد آن را استخراج کنیم و به کار بگیریم‌.

دفاع مقدس مظهرِ حماسه، معنویت، آرمان خواهی، ایثار، شکوفایی استعدادها و ظرفیت هایی است که به این وسیله ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در راه مقدس خود آن را نردبانی به سمت قله رفیع ارزش های اسلامی و پیشرفت خود تبدیل کرد و حتما امروز نیز با الگو گرفتن از همان روحیه ها می توانیم به اهداف بزرگ خود دست یابیم.

برادران و خواهران مجاهدم در خانواده بزرگ وزارت جهاد کشاورزی!

 خرمشهر پیش روی ما، تأمین امنیت غذایی پایدار، استقلال و سربلندی ایران سرافراز است، لذا به تبعیت از فاتحان خرمشهر و سنگر سازان بی سنگر، ما نیز با روحیه بسیجی و جهادی در این راه تا رسیدن به آرمان بزرگ انقلاب اسلامی پیش خواهیم رفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، به روح امام راحل عزیز درود می‌فرستم و برای تحقق اهداف حکمرانی کشاورزی که از جمله اهداف عالی انقلاب اسلامی است، به یاری خداوند متعال و همراهی شما عزیزان همه تلاش خود را به کار خواهم بست. ان‌شاءالله

محمدعلی نیکبخت

وزیر جهادکشاورزی»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید