Iranian Agriculture News Agency

دشمنان از سختی مردم ایران خوشحال می شوند

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: دشمنان پس از آن جنایات سال گذشته از بین نرفته‌اند و اگر پیشرفتی در عرصه‌های مختلف پیدا کنیم این افراد دوباره توطئه می‌کنند و از سختی مردم خوشحال می‌شوند.

دشمنان از سختی مردم ایران خوشحال می شوند

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی بعد از ظهر سه‌شنبه در اولین سالگرد شهادت جوان غیور جهادی حسین اوجاقی که در سالن خوشه وزارت جهاد در حال برگزاری است، بیان کرد: پنج نکته با توجه به اغتشاشات سال گذشته بسیار اهمیت دارد؛ عظمت کاری که اتفاق افتاد، فداکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، جنایاتی که محقق شد و یادمان نرود که آن‌ها چگونه ناجوانمردانه به مردم و شهدا خیانت کردند، همچنین در آخر اگر مصیبت به ما برسد دشمنان خوشحال می‌شوند.

وی ادامه داد: شهادت شهید اجاقی از جنایاتی است که انجام شد. در اغتشاشات سال گذشته ده‌ها شهید دادیم اما با صبر و استقامت پیروز شدیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: نباید کسانی که در این معرکه آتش بیار دشمن بودند را فراموش کنیم.  افرادی که در این عرصه بر مظلومیت ملت، بسیجیان و عزیزان پرده پوشی کردند، جنایات دیگر را توجیه کردند و‌جای شهید و قاتل را تغییر دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی افزود: دشمنان بعد از آن جنایات از بین نرفته‌اند، خیلی از آن‌ها هستند و اگر پیشرفتی در عرصه‌های مختلف پیدا کنیم این افراد دوباره توطئه می‌کنند و از سختی مردم خوشحال می‌شوند. 

وی یادآور شد: نیاز است خودمان را برای مقابله بیشتر آماده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: نباید عظمت رهبری در این عرصه‌ها فراموش شود زیرا بدون مبالغه وجود رهبری هوشمند و حکیم که با تیزبینی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و هدایت حکیمانه ایشان ملت را از این هجوم و جنگ ترکیبی عبور داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید