Iranian Agriculture News Agency

شهردار تهران:

شهدای فتنه افضل بر شهدای جنگ هستند

شهردار تهران گفت:در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند شهدای فتنه افضل بر شهدای جنگ هستند زیرا شهدای جهاد اکبر هستند.

شهدای فتنه افضل بر شهدای جنگ هستند

به گزارش خبرنگار ایانا، علیرضا زاکانی بعد از ظهر سه‌شنبه در اولین سالگرد شهادت جوان غیور جهادی حسین اجاقی بیان کرد: در سال گذشته تمام ضد انقلاب با هم سر تجزیه ایران و انتقام از مردم ایران آمدند و این مسیر را آغاز کرند.

وی افزود: در جنگ نرم و جنگ اقتصادی ما آسیب دیدیم، در انواع صحنه‌ها آسیب خوردیم اما بزرگ شدیم، تجربه کسب کردیم و ماندیم تا الگویی بر مبنای حق به جهان نشان دهیم و مشخص شد آخرین دستاورد آن‌ها طبل تو خالی است و در سالگرد اتفاقات رخ داده آن‌ها به هیچ کامروایی نرسیدند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: با شهادت حاج قاسم زمینه اخراج آمریکا از منطقه رقم خورد و به اوج خود رسید. 

جمهوری اسلامی ایران اوج گرفته است

زاکانی توضیح داد: ما از روندی صحبت می‌کنیم که انواع و اقسام کارها را انجام دادند و برای ما تجربه شد، اینکه آن‌ها نمی‌توانند در مسیر خود بایستند و جمهوری اسلامی اوج گرفته است.  

وی ادامه داد: اواخر سال ۹۱ در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند جنگ در مقابل شرایط کنونی هیچ است. اما این را بدانید این انقلاب به فضل الهی قطعا به پیروزی می‌رسد و هرکسی در این مسیر خسته و دچار انحراف شود جوانان نمی‌گذارند بار انقلاب بر زمین بماند و انقلاب از درون خود جوشش دارد. 

همچنین ایشان فرمودند شهدای فتنه افضل بر شهدای جنگ هستند زیرا شهدای جهاد اکبر هستند.

شهردار تهران بیان کرد: زمانی که سال گذشته این اتفاقات افتاد خیلی‌ها پاهایشان لرزید و تصور کردند تمام شد اما ملت غیور، رهبری و علمداران سینه چاک نگذاشتند تمام شود، راه را گم نکردند و امروز در سالگرد این شهید هستیم. 

زاکانی با بیان اینکه ما به خانواده‌های شهید پرور افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: ما به قله که نزدیک می‌شویم سختی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید