Iranian Agriculture News Agency

شهید اوجاقی محصول تلاش ۴۰ ساله و مجاهدت انقلابیون است

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: شهید اجاقی محصول تلاش ۴۰ ساله و مجاهدت انقلابیون و گام اولی‌ها است.

شهید اوجاقی محصول تلاش ۴۰ ساله و مجاهدت انقلابیون است

به گزارش خبرنگار ایانا، مهرداد پاکار ظهر سه‌شنبه در اولین سالگرد شهادت جوان غیور جهادی حسین اوجاقی، بیان کرد: در آستانه دفاع مقدس دست شما رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را می‌بوسیم که به ما درس مردانگی و غیرت آموختید.

وی ادامه داد: امروز ما جوانان گام دوم علمدار این انقلاب هستیم. امروز بیرق این انقلاب بر دوش ما است و ما باید بستر را برای طلوع تمدن نوین اسلامی آماده کنیم و این رسالت بزرگ امروز ما است.

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی افزود: یادمان نرود که مقام معظم رهبری ویژگی‌های جوانان گام دوم را ترسیم کرد که بن‌بست شکن هستند، منفعل نیستند، استقلال فکری دارند، برده فکری نیستند، همچون شهید اوجاقی مجاهد هستند، رابطه ناگسستنی با ولایت دارند، منظم و سازمان پذیرند و مسلط به امور و صبور هستند. 

پاکار با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ما سه راه در پیش داریم، افزود: عادی سازی و استحاله انقلاب، مهار انقلاب توسط مستکبران عالم با تحریم، ترور و جنگ که دشمن در هر دو گزینه ناکام خواهد شد و سومین راه، تداوم انقلاب است. 

وی افزود: ما هیچ گزینه‌ای جز تداوم انقلاب نداریم البته برای تداوم انقلاب باید نصب العین قرار دادن شعارهای انقلاب همچون مبارزه با فساد، عدم تبعیض و پیشرفت، میدان دادن به تفکرات انقلابی، تلاش به کاهش وابستگی، مبارزه با فساد و بی عدالتی، اولویت نگاه به درون، جهاد علمی، توجه به مرحومین، مستضعفان، حراست از عزت ملی و استکبار ستیزی و وحدت است. 

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: شهید اوجاقی محصول تلاش ۴۰ ساله و مجاهدت انقلابیون و گام اولی‌ها است. امروز علم انقلاب افراشته و محکم‌تر و استوارتر از هر زمانی می‌درخشد.

پاکار خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید این قرن، قرن مقابله حداکثری جریان حق علیه باطل است. نیاز است خودمان را با خودسازی و تمدن سازی برای این مقابله عظیم آماده کنیم.

شهید مدافع امنیت "حسین اوجاقی زنوز" در پی حوادث و اغتشاشات سال گذشته جان خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرد به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید