Iranian Agriculture News Agency

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی اعلام کرد:

پرداخت کامل 15 همت تسهیلات خرید تضمینی گندم

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی گفت: پرداخت 15 همت تسهیلات خرید تضمینی گندم یک جا به شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخت شده است.

پرداخت کامل 15 همت تسهیلات خرید تضمینی گندم

محسن صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: 30 همت اعتبار خرید تضمیمنی گندم بر عهده شبکه بانکی بوده است که از این میزان 50 درصد تسهیلات بانکی بابت خرید تضمینی گندم بر عهده بانک کشاورزی بود. این رقم یک جا پرداخت شده است و 50 درصد باقی مانده را هم باید سایر بانک‌ها پرداخت کنند.

اختصاص 10همت تسهیلات مکانیزاسیون

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی ادامه داد: با همکاری وزارت جهاد کشاورزی 10 همت تسهیلات مکانیزاسیون ادوارت کشاورزی تعیین شده است که این رقم توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایانا، تسهیلاتی که امسال برای توسعه مکانیزاسیون در نظر گرفته شده است نسبت به سال گذشته  دو برابر افزایش داشته است.

گفته می‌شود، این خدمات به کسانی تعلق می‌گیرد که حساب‌های بانکی خود را در یکی از شعب بانک کشاورزی داشته باشند. در این صورت، آنها می‌توانند از سایر خدمات بانک مانند ضمانت‌نامه‌ها، خدمات ارزی و ظرفیت ضمانت بانک و اعتباربخشی به مشتریان در حوزه کشاورزی استفاده کنند تا بانک کشاورزی نقش موثرتری در افزایش تولید داشته باشد.

مشتریان بانک کشاورزی می‌توانند در صورت داشتن پروانه فعالیت و شرایط عمومی گرفتن تسهیلات، وارد سامانه وزارت جهاد کشاورزی شده و ثبت نام کنند. افراد از طریق سامانه وزارت جهاد کشاورزی معرفی و پس از تشکیل پرونده می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

سود تسهیلات بانک کشاورزی بر اساس نرخ مصوبه شورای پول و اعتبار است. سقف پرداخت تسهیلات نیز متناسب با فعالیت‌های مشتریان و نوع ادوات و تجهیزاتی که دریافت می‌کنند، متغیر است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید