Iranian Agriculture News Agency

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پی اهانت کوردلان به ساحت قدسی قرآن کریم

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در پی اهانت معاندان و کوردلان به ساحت قدسی قرآن کریم پیامی صادر کرد.

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پی اهانت کوردلان به ساحت قدسی قرآن کریم

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در این پیام ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع، برخورد جدّی و عبرت‌آمیز با عاملین این جنایت را از دستگاه‌های ذی‌ربط داخلی و بین‌المللی خواستار شد. متن پیام به ‌شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

حمد و سپاس مخصوص خداوند حکیم است که با حکمت والای خود، بزرگ‌ترین معجزه پیامبران یعنی قرآن کریم را، به پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله عطا فرمود؛ کتابی که تا پایان دنیا نسخه هدایت و رحمت برای آزاداندیشان و عدالت‌خواهانه و انذار دهنده برای معاندان و کوردلان است.

جسارت جنایتکاران در سوئد و دانمارک به ساحت مقدّس قرآن کریم، ناشی از ضعف و درماندگی و درنده‌خویی نظام غرب، در قبال پیشرفت و درخشندگی این معجزه‌ الهی است.

تاریخ نشان داده این‌گونه اعمال ِضدّ بشری و وحشیانه‌ِ مدّعیان دروغین آزادی و حقوق انسانی، موجب بیداری و وحدت بیشتر مسلمانان شده و تحرّکات سخیف و مذبوحانه و نقشه‌های شوم آنان، نتوانسته مانع تلألو روزافزون اسلام عزیز شود و به فضل خداوند متعال همچون گذشته، دسیسه‌های آنان نقشه‌ بر آب خواهد شد.

کجایند دلباختگان و مدافعان و بردگان فرهنگ غربی که این جنایات وحشیانه و حمایت‌های رذیلانه را می‌بینند و دم بر نمی‌آورند؛ چرا سکوت کرده‌اند!؟

اینجانب به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ جهاد کشاورزی، در کنار سایر مسلمانان جهان، ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع، برخورد جدّی و عبرت‌آمیز با عاملین این جنایت را از دستگاه‌های ذی‌ربط داخلی و بین‌المللی، مطالبه می‌نمایم.

انتظار می‌رود تمامی چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگیِ مسلمان و آزاده در داخل و خارج کشور، همگام با سیل خروشان ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی، در یک‌صدایی امت اسلامی علیه کفر و الحاد اهتمام لازم را داشته باشند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید