Iranian Agriculture News Agency

عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی اعلام کرد:

تلاش برای توسعه صندوق بیمه به دست بهره‌برداران

عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: نگاه صندوق بیمه به توسعه است و ما همه تلاشمان بر این است که جاذبه‌های این صندوق را افزایش دهیم تا به دست بهره‌برداران این توسعه انجام شود.

تلاش برای توسعه صندوق بیمه به دست بهره‌برداران

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدرضا طلایی عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی در مراسم «تجلیل از کشاورز و همیار بیمه کشاورزی» بیان کرد: کارشناسان صندوق بیمه کشاورزی از پیشنهاد‌های کشاورزان و باغداران، استقبال می‌کنند و با کمک آن‌ها امیدواریم به صندوق بیمه کشاورزی جذابیت بدهیم.

وی افزود : طرح ارائه شده توسط یکی از بهره‌برداران صندوق آن‌قدر جامع بود که از شما می‌خواهم تا برای اجرای طرح سایه‌بان در کشور به‌عنوان ناظر حضورداشته باشید. اجرای این طرح نیازمند کمک شماست.

طلایی ادامه داد: امیدواریم با کمک بهره‌برداران در منطقه قزوین توسعه خوبی را در بیمه داشته باشیم.

امنیت غذایی در جامعه به دست کشاورز هست

محمدولی طاهری کشاورز نمونه کشور در مراسم تجلیل از کشاورز و همیار بیمه کشاورزی گفت: من معتقدم در کشور ما هرکس در شغل خود باید پیشرو باشد و باید قدر منابع را دانست.

وی افزود: باغ ما برای اولین بار در سال 1400 به طرح سایه‌بان تجهیز شد.

طاهری ادامه داد: در سفری به فرانسه و ایتالیا در سال 95 با ایده استفاده از سایبان در باغات آشنا شدم و با تحمل خسارت در سه سال پی در پی، تصمیم گرفتم که از این ایده در باغ خود استفاده کنم.

وی گفت : برای اینکه دیگر شاهد چنین خساراتی نباشیم، طرح سایبان را برای اولین بار در کشور انجام دادم.

طاهری اضافه کرد: همچنین 18 سال پیش در استان قزوین من به‌اتفاق برادرانم برای اولین بار در کشور آبیاری قطره‌ای را برای صیفی‌جات ازجمله محصول گوجه‌فرنگی هندوانه و خربزه اجرا کردیم ک مدیرکل منطقه‌ای استان قزوین و صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برای بازدید به مزرعه ما آمدند.

طاهری بیان کرد :ما همیشه در شغل خود پیشرو بودیم و باید هم پیشرو باشیم.

وی گفت: من فقط سازه‌های سایه‌بان را وارد کشور نکردم بلکه تکنولوژی آن را وارد کشور کردم و امیدوارم این تکنولوژی کمکی به بخش کشاورزی ایران باشد.

طاهری در آخر گفت :به دلیل اهمیت و ضرورت بخش کشاورزی مسئولان ما باید با علم و تکنولوژی روز دنیا کار کشاورزی را پیش ببرند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید