Iranian Agriculture News Agency

پیام نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پی جسارت به ساحت قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد، این اقدام هتاکانه را شدیدا محکوم کرد.

پیام نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

اقدام بی‌شرمانه‌ی دولت سوئد در صدور مجوّز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق استیصال و کینه‌ورزی دولت‌های فاشیست غربی، در برابر آموزه‌های حیات‌بخش کلام الهی دارد.

هتّاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حجّ ابراهیمی و برپایی جشن عید سعید قربان، نه تنها اهانت به مسلمانان جهان، بلکه نفرت پراکنی نسبت به همه‌ی پیروان ادیان آسمانی، توهین به انسانیت و نیز ارزش‌های الهی‌ است.

لازم است آحاد مسلمین در سراسر گیتی، با ابراز نفرتِ خود از صدور مجوّز در اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم، زمینه را برای تکرار چنین اقدامات بی‌شرمانه‌ای، نامساعد نمایند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ و متدیّن وزارت جهاد کشاورزی، ضمن محکومیت این اقدام موهن و گستاخانه، مراتب اعتراض خود را به سفارت سوئد در ایران ابراز و پیگیری‌های قانونی را جهت عدم تکرار چنین اقداماتی از مراجع ذی‌صلاح، خواستارم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید