Iranian Agriculture News Agency

خداحافظی رضا زاده با روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی

دوره دو ساله پرفراز و نشیب حضور علیرضا رضازاده در وزارت جهاد کشاورزی، با موافقت محمدعلی نیکبخت به پایان رسید.

خداحافظی رضا زاده با روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، 29 شهریور 1400 بود که علیرضا رضازاده، پذیرای مسئولیت در وزارت جهاد کشاورزی شد. وی که از اساتید و پژوهشگران دانشگاه بود و پیش از حضور در وزارت جهاد کشاورزی سمت مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان را بر عهده داشت، به این وزارتخانه آمد تا سر و سامانی به اوضاع اطلاع رسانی بخش کشاورزی بدهد.

رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی شد و در دوره حضورش، چالش‌های زیاد ایجاد شده در بخش را با تلاش و جدیت مدیریت کرد.

روزهایی که دولت درگیر جراحی اقتصادی بود و قرار بود ارز 4200 تومانی از چرخه اقتصاد ایران حذف شود، جامعه ملتهب و نگران تغییر قیمت‌ها بود. نگاه حرفه‌ای و تخصصی رضازاده سبب شد تا این دوره که برای بسیاری از فعالان کشاورزی، دوره‌ای نگران کننده بود، با کمترین تنش‌ها به پایان برسد و دولت هدفمندی تخصیص یارانه در بخش کشاورزی را با همراهی متولیان بخش، به سر منزل مقصود برساند.

با گذشت حدود دو سال مدیریت رضازاده در سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی، سرانجام وی 24 خرداد 1402 استعفا کرد و 11 تیرماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی ، مراسم تودیع و معارفه برگزار شد.

رضازاده در حالی وزارت جهاد کشاورزی را ترک می‌کند که سنگر را به فاطمه زارعان سپرده است. زارعان که با پیچ و خم‌های وزارت جهاد کشاورزی آشناست و به واسطه حضورش در سنگرهای مختلف، سابقه طولانی حضور در حوزه روابط عمومی را دارد، جایگزین رضازاده شده است تا بخش کشاورزی خیالش از روند اطلاع‌رسانی شفاف در این حوزه، همچون گذشته آسوده باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید