Iranian Agriculture News Agency

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

امیدوارم نیکخبت تحول مورد انتظار را رقم بزند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سوابق گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امیدوارم نیکبخت تحول مورد انتظار را رقم بزند.

امیدوارم نیکخبت تحول مورد انتظار را رقم بزند

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حمایت کرد.

عزیزی گفت: کشاورزی ایران و کشاورزان عزیز ما با وجود ظرفیت‌های خوبی که در این بخش در کشور وجود دارد با مشکلات فراوانی مواجه اند که باید با یک برنامه قوی، تحولی بزرگ را در کشاورزی رقم زد و امنیت غذایی کشور را تضمین کرد.

وی افزود: امروز امنیت غذایی پایدار نگرانی جدی همه کشورها و ملت‌هاست و در کشور ما نیز به‌دلیل شرایط اقلیمی ایران که در شمار کشورهای خشک و نیمه خشک هستیم و با کمبود جدی منابع آب مواجه‌ایم، این مسئله دغدغه جدی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: باید برنامه‌ریزی و سیاستگذاری دقیقی انجام شود و نیکبخت با تجربه خوبی که دارد و نیز به‌دلیل برنامه‌ای که ارائه کرده است، مورد حمایت مجلس و نمایندگان خواهد بود.

وی امیدوار است: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی که فرزند شایسته استان سیستان و بلوچستان بوده و در محروم‌ترین مناطق کشور خدمت کرده است، از مجلس هم رای بسیار خوبی بیاورد تا تحول مورد انتظار را در بخش کشاورزی رقم بزند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید