Iranian Agriculture News Agency

در بیانیه مشترک جمعی از انجمن‌های حوزه کشاورزی در حمایت از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد:

ایجاد موج دلگرمی در بخش تعیین کننده امنیت غذایی

جمعی از انجمن‌های حوزه کشاورزی در بیانیه‌ای مشترک، انتخاب محمدعلی نیکبخت برای تصدی پست وزارت جهاد کشاورزی را عامل ایجاد موج دلگرمی در بخش تعیین کننده امنیت غذایی معرفی کردند.

ایجاد موج دلگرمی در بخش تعیین کننده امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا، جمعی از انجمن‌های حوزه کشاورزی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت، حمایت خود از محمدعلی نیکبخت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را اعلام کردند.

در متن این بیانیه با اشاره به اینکه امنیت غذایی از ارکان مهم ثبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور به حساب می‌آید، به نقش تاثیرگذار وزارت جهاد کشاورزی به‌عنوان متولی تولید غذا در تامین امنیت غذایی اشاره شده است.

نگارندگان بیانیه بر این باورند که انتخاب محمد علی نیکبخت با پشتوانه فنی و تجربیات ارزنده انتخاب خردمندانه‌ای بوده است زیرا او در بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی مسئولیت داشته و در کنار این مزیت، سعه صدر، حسن خلق، همت و شجاعت دارد. بنابراین برای رفع مشکلات کشاورزی، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه تلاش جدی خواهد کرد.

این بیانه به شرایط سخت و صعب اقتصادی ناشی از تحریم‌ها اشاره کرده و انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را عامل ایجاد موجی از دلگرمی و امید در بخش حساس و تعیین کننده امنیت غذایی کشور معرفی کرده است.

نگارندگان در بخش دیگری از بیان‌نامه خود آورده‌اند: « ضمن استقبال از انتخاب ایشان جهت تصدی پست وزارت جهاد کشاورزی آمادگی خود را جهت تعالی و مشارکت حداکثری در اجرای برنامه‌های ابلاغی و شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان ایران در راستای منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت مردمی اعلام می‌داریم».

در پایان این اطلاعیه نگارندگان امیدوارند که با همکاری و هم‌افزایی بخش مردمی اقتصاد و تولید با بخش دولتی شاهد شکوفایی و رونق بیش از پیش تولید و کاهش فشار اقتصادی بر دوش مردم فهیم کشورمان باشیم.

IMG-20230615-WA0008

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید