Iranian Agriculture News Agency

حمایت جمعی از نیروهای جهادی از حسن انتخاب رئیس‌جمهور

جمعی از نیروهای جهادی و انقلابی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای از حسن انتخاب رئیس‌جمهور برای معرفی گزینه وزارت جهاد کشاورزی از وی قدردانی کردند.

حمایت جمعی از نیروهای جهادی از حسن انتخاب رئیس‌جمهور

به گزارش ایانا، دیروز رسانه‌ها اعلام کردند محمدعلی نیکبخت که سابقه فعالیت طولانی در بخش کشاورزی دارد، از سوی سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برای تصدی پست وزارت جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد.

امروز نیز احمد نادری عضو هیئت‌رئیسه مجلس متن نامه معرفی رئیس‌ قوه مجریه را در صحن علنی مجلس قرائت کرد. به دنبال این اقدام جمعی از نیروهای جهادی و انقلابی وزارت جهاد کشاورزی در نامه به رئیسی از این اقدام قدردانی کردند.

متن این نامه بدین شرح است:

«حضرت آیت ا...  جناب آقای دکتر سید ابراهیم  رئیسی

رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم

   استحضار دارید یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی، اقتدار غذایی است. ازجمله پیش‌نیازهای اولیه اقتدار غذایی، دستیابی به امنیت غذایی با تحول بخش کشاورزی و تأکید بر ظرفیت‌های داخلی کشور است. بخش کشاورزی با داشتن زیر بخش‌های مختلف یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی ایران است. این بخش با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایران ازجمله 4 فصل بودن و سابقه تاریخی ایران در تأمین غذای خاورمیانه (انبار غله منطقه) ظرفیت تبدیل‌شدن به موتور محرکه اقتصادی و جایگزینی نفت را دارد.

این‌همه حاکی از آن است که در صورت تحول بخش کشاورزی، اقتصاد ایران می‌تواند تحول اساسی، بنیادی و تاریخی را تجربه نموده و در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها و تبدیل‌شدن به الگوی منطقه‌ای گام‌های اساسی بردارد. معرفی مهندس محمدعلی نیکبخت، به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت مهم و کلیدی جهاد کشاورزی از سوی ریاست محترم جمهوری نشان می‌دهد دولت عزم جدی برای ایجاد تحول در اقتصاد با تکیه‌بر بخش کشاورزی دارد.

   بدین‌وسیله ما جمعی از نیروهای جهادی و انقلابی  وزارت جهاد کشاورزی در کنار کلیه فعالان بخش کشاورزی و غذای کشور  که سنگربانان سنگر تولید کشاورزی و غذای مردم نجیب و شریف میهن اسلامیان هستیم، بر خود واجب و لازم میدانیم از حسن انتخاب حضرت‌عالی به‌واسطه معرفی جناب آقای مهندس محمدعلی نیکبخت به‌عنوان وزیر محترم جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران به مجلس شورای اسلامی که از جهادگران پرتلاش، پاک دست، خدوم و باتجربه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشند، تقدیر و تشکر نماییم.

بی‌شک جناب آقای مهندس نیکبخت یکی از معدود مدیران باتجربه و بااخلاق وزارت جهاد کشاورزی هستند که می‌توانند در تحقق سند تحول دولت مردمی، منویات مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) و سیاست‌های کلان کشور در بخش کشاورزی و امنیت غذایی، جایگاه رفیع این بخش را ارتقا بخشیده و ظرفیت­های نهفته و فعال نشده بخش کشاورزی و غذای کشور را در راستای افزایش بهره‌وری، رشد تولید پایدار و با ایجاد و تکمیل زنجیره‌های ارزش کشاورزی و به‌منظور تولید غذای ارزان و سالم  از منابع پایه فعال نمایند.

 بی‌شک نیروهای جهادی و انقلابی متعهد می‌شویم تا  وظیفه دینی و میهنی خویش را در کمک به ایشان به‌منظور تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش کشاورزی و غذا تا  فتح قله توسعه بخش کشاورزی و روستایی کشور به نحو احسن بجای آورده و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که همواره دغدغه‌ای جز حمایت از توسعه بخش کشاورزی و غذا و فعالان خدوم و زحمتکش این بخش ندارند،  تقاضا داریم تا با حمایت قاطع ورای اعتماد بالا به این فرزند جهادی وزارت جهاد کشاورزی اشتیاق و انگیزه خدمت به نجیب‌ترین و شریف‌ترین قشر این نظام مقدس که همانا تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی می‌باشند را فراهم آورند.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید