Iranian Agriculture News Agency

توسعه بازارهای غیر دائم محصولات شیلاتی/ ماهی با تخفیف های 10 تا 35 درصدی در نمایشگاه های نوروزی و بهاره عرضه می شود

رییس سازمان شیلات ایران گفت: توسعه بازارهای غیر دائم برای عرضه محصولات شیلاتی از جمله در میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد.

توسعه بازارهای غیر دائم محصولات شیلاتی/ ماهی با تخفیف های 10 تا 35 درصدی در نمایشگاه های نوروزی و بهاره عرضه می شود

رییس سازمان شیلات ایران گفت: توسعه بازارهای غیر دائم برای عرضه محصولات شیلاتی از جمله در میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد.


به گزارش ایانا، حسن صالحی با اعلام این مطلب به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی، گفت: ماهی برای مصرف به وفور در بازار و با تخفیف های 10 تا 35 درصدی نیز در نمایشگاه های نوروزی و بهاره عرضه می شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: صنایع فرآوری، بسته بندی و کنسرو سازی با تخفیف های خوبی محصولات شیلاتی را در نمایشگاه های نوروزی و بهاره عرضه می کنند و قیمت این محصولات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
وی بازدید از مزارع پرورش ماهی را از برنامه های نوروزی سازمان شیلات ایران عنوان کرد.
صالحی با یادآوری این که در سال 95 بیش از یک میلیون و 50 هزار تن آبزی در کشور تولید شده است، اظهار داشت: سرانه مصرف در سال 94 حدود 10.2 کیلوگرم بود و در سال 95 با اقدامات انجام شده برای توسعه مصرف آبزیان این رقم به 11 کیلو گرم رسیده است.
رییس سازمان شیلات ایران برگزاری جشنواره های غذاهای دریایی در طول سال را از برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: هر استان باید در سال دست کم یک جشنواره برگزار کند.
صالحی توافق با استانداران را یکی از اقدامات سازمان شیلات برای توسعه مصرف آبزیان عنوان و تصریح کرد: از استانداران خواسته ایم در برنامه توسعه ای خود و در نمایشگاه ها موضوع شیلات، صنایع و محصولات شیلاتی را در دستور کار خود قرار دهند./
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید