Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تات با نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان ایلام دیدار کرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سعیدیان و جمعی از همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با نماینده محترم ولی فقیه در استان ایلام دیدار کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تات  با نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان ایلام دیدار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایانا در استان ایلام، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان، به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام، اقدسی ریاست سازمان، جوزی ریاست مرکز تحقیقات به همراه جمعی از روحانیون و کارکنان با نماینده معزز ولی فقیه در استان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا کریمی تبار دیدار کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان گفت: بنای کار در جهاد کشاورزی بر آموزش و تحقیقات است، مراکز بسیاری در سطح استان وجود دارد که ما دیروز از بخشی از آنان و امروز هم انشاله از بخش های دیگر بازدید خواهیم کرد.

در ادامه اقدسی و جوزیان گزارشی مختصر از عملکرد سازمان و مرکز تحقیقات به نماینده محترم ولی فقیه ارائه دادند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تشکر از امام جمعه ایلام به بیان ماهیت و فلسفه وجودی مرکز تحقیقات پرداخت.

وی گفت: ۲۰ موسسه تحقیقاتی و آموزشی در مراکز استان ها هست. دو هزار و دویست هیئت علمی داریم. همین تعداد محقق علمی در سراسر کشور داریم. اصل و اساس کار تحقیق در تغییر اقلیم هاست. یعنی تغییر اقلیم ها در مراکز ما مورد بررسی قرار می گیرد. وظیفه ما هم در حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز این است که برای مردم فرهنگ سازی کنیم از ظرفیت های خدادادی استفاده درست و بهینه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار هم ضمن تسلیت ایام فاطمیه ضمن تشکر از روحانیون و مدیران و معاونان گفت: خداوند آسمان و زمین و همه آنچه خلق کرده است را در اختیار انسان قرار داده (و الارض وضعها للانام) اما استفاده از این نعمت ها بستگی به میزان تلاش ما دارد.همین لقمه نانی که می خوریم ملاحظه کنید از بذرش گرفته تا آسیاب کردن گندم و ...چقدر برایش زحمت کشیده شده است.لذا یکی از مصادیق شکر نعمت این است که از این نعمت ها نهایت استفاده را ببریم. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید