Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،عموزاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام طی پیامی این ایام خجسته را به،مردم غیور استان ایلام تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، متن پیام دکترآذرنوش عموزاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی ،و یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت زعامت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین ایران عزیزشود.
ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فروریختند.
واستقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند. این انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل و چهارمین سال عمر پر برکت خود می‌شود که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات روح پر فتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم تحت رهبری داهیانه مقام عضمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، انقلاب عزیزمان به حکومت جهانی حضرت قائم آل محمد(عج) متصل گردد. ان‌شاءالله.

آذرنوش عموزاده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید