Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

دیدار مدیران سازمان جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه در استان ایلام

مدیران و معاونین جدید سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با امام جمعه محترم استان دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار مدیران سازمان جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه در استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، ریاست سازمان، سرپرست محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، روسای عقیدتی و فرهنگی ، معاونین جدید سازمان جهاد کشاورزی با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کردند .

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای بازیار ضمن تبریک ماه رجب گزارشی از اقدامات ستاد کارگروه کمیته روستایی و عشایری استان و اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و افتتاح پروژه‌های مهم بخش کشاورزی در این ایام ، به معرفی معاونین جدیدی که از سوی رئیس سازمان جهادکشاورزی انتصاب شده‌اند پرداخت.

وی به ضرورت چرخش شغلی در سازمان و نیز به نقش مهم آن در ارتقا بهره وری مناسب در بدنه سازمان کشاورزی اشاره و از نماینده ولی فقیه نیز انتظار داشت که کمافی السابق نگاه ویژه ای به این سازمان داشته باشد.

در ادامه این دیدار "آذرنوش عموزاده" رئیس جهاد کشاورزی استان ضمن اشاره به ظرفیت بزرگ بخش کشاورزی در استان بیان داشت: اگر این ظرفیت بزرگ، بالفعل شود بالای ۶۰ درصد مشکل اشتغال استان حل خواهد شد.

وی همچنین بر نقش و حمایت نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه جهاد کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: ما از نماینده ولی فقیه و مجموعه انقلابی استان خواهان کمک و حمایت هستیم.

وی ضمن اشاره به پذیرش مسئولیت بیان داشت: اگر نمی توانستم این کار را انجام دهم، این وظیفه را تقبل نمی کردم، مسائل و مشکلات زیادی داریم که خیلی از موارد را نمی توانم بگویم، با شما و نیروهای انقلاب پیش می رویم به امید خدا که بتوانیم قدمی برای بهبود وضعیت کشاورزان برداریم .

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه این دیدار عنوان کرد: نقش جهاد کشاورزی نقش فوق‌العاده ای است و از ظرفیت‌هایی که می توانست در جهاد کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد، کم استفاده شده است.

وی افزود: پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی کار سختی است و همچنین مسئول باید پاسخگو باشد و برای پاسخگویی تعهد و تخصص لازم است .

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: در هرجایی که شما بر اساس محور عدالت و تحول آفرینی پیش بروید هر جا که لازم باشد بنده کمک می کنم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید