Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی طی پیامی؛

پاسخ پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی شادی را بر لب آزادگان جهان نشاند

در پی عملیات موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم صهیونسیتی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در پیامی از رزمندگان مقاومت تقدیر کردند.

پاسخ پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی شادی را بر لب آزادگان جهان نشاند

به گزارش ایانا، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله القاسم الجبارین 

وَ لکم فی القصاص حیواه یا اولی الباب

پس از ماه‌ها جنایت و شقاوت فرعونیان رژیم صهیونیستی شب گذشته ابابیل جمهوری اسلامی بر سر غاصبان کودک کش صهیونی فرود آمد و بار دیگر اقتدار مردان اهنین نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرزندان آیت الله خامنه‌ای بر جهانیان اثبات شد.

در شرایطی که شورای امنیت حتی از محکوم کردن ظاهری متجاوز وقیحانه سرباز می زند و مجامع بین المللی با سکوت خود ناقضان حقوق بین الملل را جسور تر می سازد و غرب جنایتکار بی شرمانه از کود کش‌ها حمایت می‌کند راهی جز تنبیه باز دارنده و مقتدرانه باقی نمی‌ماند.

حمله شب گذشته در هدف قرار دادن موفق پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات ددمنشانه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق صورت گرفت که علاوه بر به چالش کشیدن قدرت پوشالی این رژیم، پس از ماه‌ها عزای کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی، شادی را بر لب آزادگان جهان نشاند. 

این جانب به نمایندگی از جهادگران سنگر ساز بی سنگر در وزارت جهاد کشاورزی با تبریک این عملیات موفق به همه سربازان جبهه مقاومت، به خصوص دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت بیش از پیش این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم. 

امید است به زودی زود، با ندای انا بقیه الله حضرت حجت (عج) و همراهی همه مجاهدان عزیز جبهه مقاومت، تحت لوای آن حضرت و مواجهه با دجال صفتان و مستکبران عالم، شادی و امنیت همه مستضعفان عالم محقق گردد. 

و السلام من التبع الهدی 

سید حسن ربانی  

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید