Iranian Agriculture News Agency

اسراییل تاوان عبور از خط قرمز ایران را خواهد پرداخت

وزیر جهادکشاورزی در پیامی شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت و از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

اسراییل تاوان عبور از خط قرمز ایران را خواهد پرداخت

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت در این پیام آورده است: انتقام خون پاک شهدا گرفته خواهد شد و متجاوزان تاوان جنایات خود را خواهند پرداخت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ"

شهادت جمعی از سرداران و مجاهدان سرافراز سپاه اسلام در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، چهره زشت، منفورِ و تروریسم بین‌المللی این رژیم جعلی را نمایان‌تر ساخت.

ان‌شاءالله برادران مجاهد و غیرتمندمان، انتقام خونِ پاکِ هم‌رزمان خود را به یاری خداوند متعال گرفته و متجاوزان صهیونیستی تاوان جنایات خود را خواهند پرداخت.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه و شهادت ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم غزه در ماه‌های اخیر، آسمانی شدن مدافعان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از مردم غیرتمند کشور عزیزمان به ویژه کارکنان مجاهد وزارت جهادکشاورزی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم.

محمدعلی نیکبخت

وزیر جهادکشاورزی

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید