Iranian Agriculture News Agency

امام جمعه قم: مشارکت در انتخابات بیعت با رهبری است

امام جمعه قم با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: حضور هر یک نفر در پای صندوق‌های رای به معنای بیعت با خدا، پیامبر اسلام‌(ص) همچنین شهیدان انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری می‌باشد.

امام جمعه قم: مشارکت در انتخابات بیعت با رهبری است

به گزارش ایانا به نقل از ایرنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: همه آنانی که دل در گرو ایران و اسلام دارند، و عظمت و اقتدار ایران را دنبال می‌کنند، به عنوان یک وظیفه ملی و انقلابی و یک عبادت باید پای صندوق رای بروند و دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

وی انتخابات را یک عبادت اجتماعی توصیف کرد و بیان داشت: امروز همه دنیا به این انتخابات ملت ایران نگاه می‌کنند و باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت و کسی نباید از صندوق‌ها رویگرداند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: تلاش شود تا انتخاب بهتر صورت گیرد، کف صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در نظر گرفته شده است مردم نیز باید افراد اصلح را انتخاب کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: انتخابات جشن بزرگ ملت است، انقلاب اسلامی پدید آورنده مردم سالاری دینی است، باید قدردان آن باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه خاطرنشان کرد: امروز شاهد مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی و نسل کشی بی‌رحمانه از سوی رژیم صهیونیستی هستیم، حاکمان کشورهای عربی و غربی در برابر این انسان کشی سکوت کردند ولی راه مقاومت استوارتر و محکم‌تر شد.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: آمریکا و اسرائیل غاصب بدانند تلاش آنان راه به جایی نخواهد بُرد، جبهه مقاومت نیز مسیرش را با قدرت ادامه می‌دهد.


 

منتشر کننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید