Iranian Agriculture News Agency

جهاد تبیین و امیدآفرینی در کشور ضروری است

دستیار مردمی‌سازی وزیر جهادکشاورزی گفت: جهاد تبیین، جهاد بصیرت‌افزایی و روشنگری، جهاد خدمت و جهاد امید‌آفرینی از وظایف ما در کنار کار تخصصی است و رسانه می‌تواند بسترهای لازم این امر را فراهم کند.

جهاد تبیین و امیدآفرینی در کشور ضروری است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهرداد پاکار فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای معاونین وزارتخانه، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که کلید اصلی حل مشکلات را سپردن کار به دست مردم دانستند، اظهار کرد: مساله مردمی‌سازی دولت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور است.

وی افزود: وزارت جهادکشاورزی به عنوان مردمی‌ترین بخش دولت، باید با کمک دولت و مردم، پرچمدار مردمی‌سازی شود.

پاکار در این باره گفت: مردمی‌سازی یعنی سیاست‌ها، برنامه‌ها و کار را به دست مردم بسپاریم، لذا امنیت غذایی پایدار در وزارت جهاد کشاورزی بدون نقش‌آفرینی مردم امکان‌پذیر نیست.

دستیار وزیر جهادکشاورزی ضمن تشکر از سازمان‌هایی که گزینه‌های خود را پیشنهاد داده‌اند، ادامه داد؛ دستیاران مردمی‌سازی پس از ارزیابی در کمیته انتصابات، با حکم رئیس سازمان مربوطه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی بخشی از شاخص‌های ارزیابی مدیران و سازمان‌ها را مربوط به مردمی‌سازی آن سازمان و مدیر عنوان کرد.

پاکار در بخش دوم صحبت‌های خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری «هدف دشمن مایوس کردن مردم از آینده انقلاب به وسیله امپراتوری رسانه‌ای خود و با تاکتیک وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، کوچک نشان دادن محسنات بزرگ و بزرگ کردن ضعف‌های کوچک هست.»

وی تاکید کرد: هر کسی مردم را با جنگ روانی و یا عدم خدمت صادقانه به آینده کشور مایوس کند بی‌شک در زمین دشمن بازی می‌کند و هر کسی با جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی مردم را امیدوار کند به انقلاب و کشور خدمت کرده است‌.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی افزود: امروز وظیفه من و شما در کنار کار تخصصی، جهاد تبیین، جهاد بصیرت‌افزایی و روشنگری، جهاد خدمت و جهاد امید‌آفرینی بخصوص در آستانه انتخابات است و روابط‌عمومی و رسانه بسترهای لازم این امر را آماده می‌کنند.

وی از سازمان‌ها جهت برگزاری جلسات تبیینی تشکر کرد و یکی از بزرگترین مصادیق جهاد تبیین را گفتن و ارائه دستاوردهای انقلاب، دولت و حتی سازمان‌های مختلف دانست.

دستیار وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: هرکسی که دلسوز انقلاب و کشور و سرباز ولایت است؛ در روزهای باقیمانده به انتخابات، روشنگری و امید‌آفرینی کند، بخشی از امید‌آفرینی بیان همین مسایل است.

وی یادآور شد: برخی می‌گویند چه فرقی می‌کند رای بدهیم یا نه! فرقی نمی‌کند!؟ برخی با صندوق قهر می‌کنند تا با برخی از نمایندگان ناکارآمد مقابله کنند در صورتی که بهترین راهکار مقابله با آنان که تعداد خیلی کمی هم هستند، آمدن پای صندوق رای است.

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علائی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید