Iranian Agriculture News Agency

بسیج؛ مطالبه گر مشکلات عشایر

رئیس سازمان بسیج عشایر گفت: بسیج باید تسهیل گر مشکلات مردم باشد و مشکلات مردم را پیگیری کند.

بسیج؛ مطالبه گر مشکلات عشایر

 سرهنگ احمد سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اشاره به این‌که سازمان بسیج به فرموده مقام معظم رهبری سازمان مردمی و مردم نهادی است که بین مردم و حاکمیت قرارگرفته است بیان کرد: بسیج باید تسهیل گر مشکلات مردم باشد و مشکلات مردم را پیگیری کند.

وی افزود: ما در سازمان بسیج عشایر ذیل همین فرمان مقام معظم رهبری تلاش بر این داریم که مشکلات جامعه عشایری را پیگیری و حل کنیم. تا امروز اقدامات ما در جهت شناسایی و دسته‌بندی مشکلات عشایر به تفکیک سازمان‌ها، نهادها و ادارات مختلف و نیز به تفکیک استان بوده است و موارد را به سمع و نظر مسئولین در وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و... و نیز مجموعه‌هایی که ذیل این وزارتخانه‌ها تعریف می‌شوند رسانده و مطالبه گری کرده‌ایم.

سعیدی اضافه کرد: در مقاطعی ارتباط سازمان بسیج عشایری با مجموعه‌های دولتی شدت و ضعف پیدا می‌کند ولی در حال حاضر شرایط ازنظر همکاری سازمان‌های دولتی خیلی بهتر شده است و می‌توانیم در حد وسع خودمان مشکلات را پیگیری کرده و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

وی با تأکید بر وظیفه تسهیل گری سازمان بسیج عشایر اضافه کرد: این سازمان برای رفع مسائل عشایر قرار نیست اعتباری هزینه کند. ما سمت عشایر می‌ایستیم و برای آن‌ها مطالبه‌گری می‌کنیم.

 

 

خبرنگار: شبنم مسعودی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید