Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح تولید قراردادی دام عشایری تسریع می‌یابد

رییس سازمان امور عشایر ایران، تسریع در اجرای طرح تولید قراردادی دام عشایری را از برنامه‌های ویژه این سازمان برشمرد.

اجرای طرح تولید قراردادی دام عشایری تسریع می‌یابد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، شایان نادری در شورای مدیران سازمان امور عشایر ایران که در سالن کوچ برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح تولید قراردادی گوشت دام عشایر که برای وزارتخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، یکی از کارهای ویژه‌ سازمان است و باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به این که در تدارک برگزاری جشن و همایش بزرگی در دهه مبارک فجر با حضور سران و بزرگان و معتمدین عشایر با همکاری سازمان بسیج عشایری کشور هستیم، افزود: هدف ما از برگزاری این همایش در گام اول دیدار معتمدین عشایر با رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی همزمان با برگزاری جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

نادری با بیان این که برگزاری این جشن با حضور رئیس‌جمهور، فرصت مناسبی برای بیان دغدغه‌ها و مشکلات عشایر است، اظهار امیدواری کرد؛ با تدارک مطلوب برنامه‌های این ایام، دهۀ فجر امسال هرچه پرشور و با خیر و برکت برگزار شود.

وی تکریم ارباب رجوع را نیز با اهمیت عنوان کرد و گفت: در امور عشایر استان‌ها، به عنوان خادمین عشایر، باید پاسخگویی، تکریم و اقناع عشایر عزیز همواره مدنظر باشد.

رییس سازمان امور عشایر ایران بر دقت در ارائه آمار در حوزۀ عشایر تاکید و اظهار کرد: ضروری است پیگیری کنیم تا در سرشماری جمعیت عشایری کشور، به یک آمار دقیق دست یابیم.

وی با بیان این که پژوهش و مطالعات در حوزه عشایر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ابراز داشت: لازم است کتابخانۀ سازمان امور عشایر که دارای منابعی غنی است ساماندهی و با رویکردی جدید احیاء و محل مناسبی نیز برای آن درنظر گرفته شود.

نادری با اشاره به این که پیشانی سازمان امور عشایر ایران انجام کار علمی و منابع و مآخذی است که در سازمان وجود دارد، بر انتشار مجدد فصلنامه عشایری ذخایر انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید