Iranian Agriculture News Agency

حمایت دفتر امور توافق نامه‌های بین‌الملل ریاست جمهوری از قراردادهای تجاری سازمان تات

رئیس دفتر امور توافق نامه های بین الملل ریاست جمهوری در بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: احساس تکلیف می کنیم در موضوعات حقوقی مبتلا به سازمان تات به خصوص موسسه رازی در کنار تیم مدیریت و کارکنان این مجموعه ارزشمند کشور باشیم.

حمایت دفتر امور توافق نامه‌های بین‌الملل ریاست جمهوری از قراردادهای تجاری سازمان تات

به گزارش ایانا به نقل از موسسه رازی، محمد امیدی فرد در حاشیه بازدید از موسسه رازی و نشست با معاونان و مدیران این مجموعه با قدردانی از مجموعه همکاران اظهار کرد: امروز با واقعیت‌های بهداشت و حفظ سلامت جامعه در حوزه انسانی و دام و طیور و نقش موسسه رازی به‌عنوان یکی از مجموعه‌های ارزشمند کشور بیشتر آشنا شدیم.

وی کیفیت و سلامت زنجیره غذایی کشور را مدیون فعالیت‌ها اقداماتی که در سازمان تات، مؤسسات، پژوهشگاه و مراکز تحقیقات ملی و استانی تابعه دانست و گفت: احساس تکلیف می‌کنیم تا در موضوعات حقوقی مبتلابه این سازمان به‌خصوص موسسه رازی، به‌ویژه در مباحث تجاری‌سازی و قرارداد با کشورهای خارجی یا سازمان‌ها و مؤسسات بین‌المللی، هر کمک و حمایتی به عمل‌آوریم .

رئیس دفتر امور توافق‌نامه‌های بین‌الملل ریاست جمهوری همچنین از آمادگی این مجموعه برای دعوت از مدیران و کارشناسان موسسه رازی به‌منظور حضور در دوره‌های آموزشی خبر داد و افزود: دوره‌های عمومی ویژه همکاران دفتر امور توافق‌های بین‌الملل و سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی و تعریف‌شده و از همکارانمان در موسسه رازی نیز دعوت می‌کنیم در این دوره‌ها به فراخور چالش‌های حقوقی و موارد مبتلابه قانونی شرکت کنند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در مرکز توافقات، در صورت اعلام نیاز از سوی موسسه نیز، دوره‌هایی تخصصی‌تر برای این مجموعه برگزار خواهیم کرد.

امیدی فر بابیان این‌که، این دفتر به‌واقع تسهیلگر فعالیت‌ها و سیاست‌های بین‌المللی است که توسط نهاد عالی کشور گرفته می‌شود، یادآور شد: این مجموعه به‌تنهایی نمی‌تواند موانع و چالش‌های بین‌المللی را رفع کند و در هر مورد، متولیان موضوع باید پاسخگو باشند.

مشاوره و برگزاری دوره‌های آموزشی درزمینهٔ آشنایی با قوانین و چارچوب‌های بین‌المللی در عقد قراردادها، همچنین همکاری و تسهیل گری برای توسعه ارتباطات بین‌المللی به‌منظور تبادل و انتقال دانش فنی بین موسسه رازی و مجموعه‌های خارجی و توسعه صادرات به کشورهای مختلف دنیا از درخواست‌های مدیران موسسه رازی در این دیدار بود.

این بازدید و نشست، باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهاد حقوقی ریاست جمهوری به‌منظور تسهیل و همکاری در رفع مسائل و چالش‌های مختلف حقوقی موسسه رازی برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید