Iranian Agriculture News Agency

معاون آموزش و ترویج سازمان تات:

مطالعه، علم و دانش روز، رمز موفقیت و استحکام پایه‌های نظام کشاورزی است

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره برنامه آموزش استخدام کارشناسان پذیرفته شده در نهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی با حضور محمدمهدی قاسمی معاون سازمان تات و رئیس موسسه، خشنود مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تات، قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و سایر مدعوین به میزبانی مرکز آموزش رسول اکرم (ص) دامغان برگزار شد.

مطالعه، علم و دانش روز، رمز موفقیت و استحکام پایه‌های نظام کشاورزی است

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تات با محور قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری در مورد امنیت غذایی بیان کرد: رسالت بسیار مهم و فلسفه وجودی سازمان تات نیز کمک به تحقق امنیت غذایی کشور است و شما نیز باید به این موضوع توجه داشته و  از این مهم غفلت نکنید.

محمدمهدی قاسمی افزود: امنیت غذایی سه مؤلفه دارد؛ میزان تولید ازلحاظ کمی و کیفی، دسترسی آسان ازلحاظ اقتصادی و فیزیکی و پایداری و استمرار تولید برای آحاد جامعه که این مهم نیز جز از مسیر حکمرانی کشاورزی دانش بیان محقق نخواهد شد.

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تأکید بر اهتمام کارشناسان به مطالعه و به‌روز کردن سطح دانش خود برای اهداف سازمان گفت: مطالعه، علم و دانش روز رمز موفقیت و استحکام پایه‌های نظام کشاورزی است.

این دوره به استناد برنامه جامع اداری استخدامی به مدت 70 ساعت آموزش بدو استخدام برنامه‌ریزی‌شده است و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید