Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان امور عشایر ایران:

سالانه 10 میلیون لیتر آب‌رسانی در مناطق عشایری انجام می‌شود

سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: سالانه 10 میلیون لیتر آب‌رسانی سیار توسط 500 تا 600 کامیون تانکر دار در مناطق عشایری انجام می‌شود.

سالانه 10 میلیون لیتر آب‌رسانی در مناطق عشایری انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور عشایر ایران، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با سرپرست سازمان امور عشایر ایران دیدار و در خصوص مسائل و دغدغه‌های عشایر گفتگو  و تبادل‌نظر کردند.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران در این دیدار اظهار داشت: یکی از خدمات سازمان به جامعه عشایری، نزدیک رسانی آب به محل‌های استقرار عشایر است و در مناطقی حتی تا مسافت 70 کیلومتر آب‌رسانی سیار انجام می‌دهیم.

سیاوش احمدی میرقائد با اشاره به اینکه سالانه 10 میلیون لیتر آب توسط 500 تا 600 کامیون تانکر دار آب‌رسانی سیار در مناطق عشایری کشور توزیع می‌شود، گفت: نگهداری و تجهیز ناوگان آب‌رسانی به عشایر نیاز به اختصاص اعتبار دارد و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم در بودجه سالانه کشور و برنامه هفتم توسعه توجه ویژه‌ای به جامعه عشایری داشته باشند.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران بابیان اینکه هر چادر عشایری یک کارگاه تولیدی است، افزود: عشایر علی‌رغم مشکلاتی که دارند، بدون اینکه هزینه زیادی به دولت تحمیل کنند همچنان سرپا ایستاده‌اند.

 نماینده‌های مجلس رسانه مردم و عشایر هستند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان کرد: ما نماینده‌های مجلس رسانه مردم و عشایر هستیم و در مجلس از جامعه عشایری حمایت می‌کنیم.

فاطمه مقصودی با تشریح مشکلات عشایر بروجرد، گفت: عشایر مردمانی پاک و ساده‌زیست هستند و توقع زیادی ندارند و هرچقدر بتوانیم مشکلات آنان را برطرف کنیم باقی صالحات خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید