Iranian Agriculture News Agency

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:

تفکر بسیجی در رسیدن به امنیت غذایی و اهداف بخش کشاورزی، راهگشا خواهد بود

مراسم گرامیداشت هفته بسیج، به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) و روز بسیج از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهید نواب صفوی با حضور رئیس، معاونین، مدیران کل، امام جماعت و همکاران موسسه برگزار شد.

تفکر بسیجی در رسیدن به امنیت غذایی و اهداف بخش کشاورزی، راهگشا خواهد بود

به گزارش ایانا به نقل از  روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس موسسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای سنگرساز بی‌سنگر و شهدای آموزش و ترویج گفت: بسیج یک تفکر است که با هوشمندی و درایت امام راحل برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی به‌منظور حمایت و پشتیبانی در عرصه‌های مختلف در اوایل انقلاب تشکیل شد.

محمدمهدی قاسمی ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری که هر کس برای رضای خدا و برای مردم کار کند صاحب تفکر بسیجی است و بسیجی عمل کرده است، اضافه کرد: بسجیان همواره در مسائل مختلف کشور از جمله حوادث و بلایای طبیعی، امنیت اجتماعی و سایر حوزه‌ها حضور فعال داشته‌اند.

معاون سازمان تات در خصوص تفکر بسیجی در بخش کشاورزی بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امنیت غذایی اولویت درجه یک کشور است که امنیت ملی را نیز در بر خواهد داشت؛ بنابراین برای گام برداشتن در جهت نیل به این هدف مهم نیز باید تفکر بسیجی داشت و این تفکر بسیجی به‌صورت ویژه در مجموعه آموزش و ترویج باید جاری و ساری باشد.

وی افزود: تفکر بسیجی به معنای فرمانبرداری و شبکه‌سازی است که اگر با تفکر جهادی ممزوج شود می‌توان اقدامات سازنده‌ای در بخش آموزش و ترویج کشاورزی انجام داد.

در پایان مراسم  هدایایی به قید قرعه به همکاران و بسیجیان حاضر در جلسه  اهداء شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید