Iranian Agriculture News Agency

معاون آموزش و ترویج سازمان تات:

فراهم کردن، دسترسی و استمرار تولید، شالوده امنیت غذایی است

گردهمایی بزرگ طرح تحول کشاورزی در راستای سند تحول دولت مردمی، به میزبانی استان خراسان رضوی با حضور مسؤلین و مدیران ستادی و استانی برگزار شد.

فراهم کردن، دسترسی و استمرار تولید، شالوده امنیت غذایی است

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تات در این گردهمایی که با حضور عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، نظری استاندار خراسان رضوی، مهاجر معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی، قنبری رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی، جانسوز رئیس بسیج جامعه کشاورزی و سایر مسؤلین و کشاورزان نمونه برگزار گردید، ضمن تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی، بیان کرد: امنیت غذایی در بیان رهبری اولویت درجه یک کشور است. سه مشخصه؛ فراهم کردن، دسترسی و استمرار تولید شالوده امنیت غذایی است.

رئیس موسسه اضافه کرد: دانش، خلاقیت و نوآوری و انجام دادن درست کار درست مانند الگوی کشت در زنجیره‌های پیوسته تولید می‌تواند در این مسیر یاری کننده بحث بهره‌وری باشد.

محمدمهدی قاسمی در پایان با اشاره به شعار «ما می‌توانیم»، گفت: کشور در راستای این شعار پیش رفته و نشان داده است که تحقق این شعار امکان پذیر است و کشاورزان پیشرو ثابت کرده‌اند که تولید بیش از میانگین با شرایط خشکسالی، قطعی برق و چالش‌های موجود با دانش درست و اجرای درست قابل حصول است. البته این نافی این نیست که ما در پی سهل کردن شرایط قابل مدیریت نباشیم.

photo7681911327

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید