Iranian Agriculture News Agency

ضرورت توجه ویژه به امنیت غذایی درعمل و اقدام

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای دستیابی به اقتدار غذایی و تاکیدات رئیس جمهور بر دانش بنیان کردن بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی، ارزش تولید غذا در کشور را حائز اهمیت دانست.

ضرورت توجه ویژه به امنیت غذایی درعمل و اقدام

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی؛ سید مجتبی خیام نکویی در نشست مشترک با استاندار گلستان، امنیت غذایی را به عنوان مسئله درجه یک کشور، دانست و گفت: این مسأله مهم نه به عنوان یک شعار، بلکه باید در عمل و اقدام به عنوان مسأله مهم کشوری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شناسایی دقیق چالش های بخش کشاورزی و ارایه راه حل و راهکار دقیق؛ راهبرد اصلی سازمان تات است.
 

زنگانی استاندار گلستان نیز در دیدار با خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات، بر تعامل با این سازمان در راستای افزایش تولیدات محصولات کشاورزی استان گلستان تاکید کرد.
زنگانی تقویت تعاملات برنامه ای و کاری جهت افزایش تولیدات محصولات کشاورزی استان گلستان فی مابین استانداری این استان و سازمان تات را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت های اجرایی استان گلستان در راستای تحقق اهداف و برنامه های تحقیقاتی سازمان تات آماده است، خاطر نشان کرد: دانش بنیان شدن بخش کشاورزی از برنامه ها و اهداف استان گلستان است.
 

لازم به ذکر است، سید مجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات؛ در سفر به استان گلستان، با خانواده شهید ابراهیم یوسفی از همکاران جهادگر موسسه تحقیقات پنبه دیدار کرد و گفت: ما مدیون شهدا هستیم و زحمات این  بزرگواران باید در تمام عرصه های کار و زندگی سر لوحه ما باشد.
خیام نکویی همچنین با حضور در امام زاده عبدالله گرگان و غبار روبی، اهداء شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید