Iranian Agriculture News Agency

تخریب 70 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان چهارباغ

‌ فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز از تشدید اقدامات پیشگیرانه و برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی شهرستان چهار باغ خبر داد.

تخریب 70 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان چهارباغ

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سرهنگ سید مجتبی موسوی با اعلام این خبر گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری‌های غیر مجاز و با دستور دادستان محترم مرکز استان در حفظ حقوق عامه ضمن بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی شهرستان چهار باغ مقرر گردید برنامه منظمی برای اجرای قوانین و مقررات حفظ کاربری اجرا گردد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خاطرنشان کرد: از زمان شروع این طرح از ۴۸ ساعت گذشته تا کنون با ۲ مرحله اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون در حریم این شهرستان و روستای رامجین ضمن قلع و قمع تعداد بیش از ۷۰ مورد مساحتی بالغ بر ۲۲ هکتار از اراضی آزادسازی شده است.

موسوی در ادامه افزود: یکی دیگر از اهداف این طرح حجیم برخورد با صنوف غیر مجاز و تأثیرگذار در بروز تغییر کاربری های غیر مجاز از جمله مشاورین املاک بوده که ضمن هماهنگی های به عمل آمده با مقامات قضایی تا زمان تعیین تکلیف قانونی پلمپ خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای  تعداد ۴۰ مورد از صنوف غیر مجاز اخطاریه صادر و تعداد ۲۰ مورد نیز پلمپ شده است؛ گفت: کلیه ساخت و سازهای غیر قانونی احداث شده و یا در حال احداث شناسایی و فهرست برداری شده است و هیچ یک از اقدامات غیر قانونی از حیث اجرای قانون در امان نخواهند ماند.

موسوی ضمن تقدیر از کلیه مسئولان از جمله دادستانی شهرستان و نیروهای انتظامی و مجموعه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی همچنین دیگر دستگاه های خدمات رسان که در اجرای ماموریت چند روزه همکاری و همراهی داشته اند؛ بیان داشت: اجرای قوانین و مقررات در این شهرستان با قوت ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید