Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

21 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان البرز در دهه مبارک فجر افتتاح می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، از کلنگ زنی و افتتاح 21 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان، به ارزش 500 میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

21 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان البرز در دهه مبارک فجر افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، دکتر بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اعلام این خبر گفت: همزمان با برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 3 طرح احداث گلخانه کلنگ زنی و بهره‌برداری از 18پروژه بخش کشاورزی در استان البرز آغاز می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: در ایام دهه فجر امسال 21 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از 500 میلیارد تومان و اشتغالزایی 232 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود، که از مجموع 21 پروژه، 6 پروژه در شهرستان نظرآباد، 4 پروژه در شهرستان کرج، 3 پروژه در شهرستان ساوجبلاغ، 3 پروژه در شهرستان فردیس، 3 پروژه در شهرستان چهارباغ، یک پروژه در شهرستان طالقان و یک پروژه در شهرستان اشتهارد قرار دارد.

بازدار با اشاره به اینکه از مجموع طرح های قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر، تعداد 18 پروژه در حوزه تولیدی و 3 پروژه در حوزه عمرانی شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار عملیاتی شده است؛ تصریح کرد: 3 طرح احداث گلخانه نیز در شهرستان های ساوجبلاغ و چهار باغ در این ایام کلنگ زنی می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در خصوص پروژه های تولیدی آماده افتتاح در بخش کشاورزی استان یادآور شد: از مجموع 18 پروژه تولیدی، 2 پروژه در حوزه تولیدات دامی، یک پروژه در حوزه شیلات، 14پروژه تولیدات گیاهی در حوزه گلخانه سبزی و صیفی، گل و گیاه، تولید نشاء و توسعه گلخانه و یک پروژه در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی برای افتتاح پیش بینی شده است که جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان، در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید